کشیک نوروزی 279 نانوایی در مازندران\

کشیک نوروزی 279 نانوایی در مازندران

  • کد خبر: 2111103037
  • چاپ
  • انتشار: 15 اسفند 1401 - 08:11

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اعلام اینکه استقرار نانوایی‌های کشیک نوروزی و فعالیت این واحد‌ها تا ساعت ۱۲ شب در ایام نوروز ضروری است، گفت: تاکنون ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان شناسایی شده است.

 به گزارش استناد نیوز، حسن خیریان پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بر لزوم افزایش عرضه مرغ گرم در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: اگر تاکنون روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شد، این میزان باید به مرز ۵۰۰ تن برسد، زیرا جمعیت شناور افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت، مصرف مرغ در استان افزایش چشمگیری خواهد داشت و فرمانداران باید در شهرستان‌ها مراقبت کنند تا میزان توزیع مرغ گرم در استان افزایش یابد و قیمت‌ها نباید از نرخ مصوب ۶۳ هزار تومانی بالاتر رود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات خواست تا با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ منجمد در استان نداریم و مرغ با قیمت ۴۳ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.
خیریان پور با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در توزیع مرغ در استان نداریم، گفت: باید عوامل توزیع مرغ در شهرستان‌ها افزایش یابد و این کالا‌ها نباید به صورت انحصاری در فروشگاه‌های خاص توزیع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران یادآور شد: استقرار نانوایی‌های کشیک نوروزی و فعالیت این واحد‌ها تا ساعت ۱۲ شب در ایام نوروز ضروری است و تاکنون ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان شناسایی شده است.
وی برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در استان لازم و ضروری دانست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار