دولت سیزدهم صادق الوعده است/ هدف گذاری 2 هزار واحد دامداری 100 راسی در روستاهای مازندران\
  • استاندار مازندران؛

دولت سیزدهم صادق الوعده است/ هدف گذاری 2 هزار واحد دامداری 100 راسی در روستاهای مازندران

  • کد خبر: 2111103026
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1401 - 09:42

استاندار مازندران با اعلام اینکه دولت سیزدهم صادق الوعده است، گفت: همه موظفیم برای تحقق وعده های دولت به ویژه در حوزه اشتغال و مشکلات مردمی جهادگونه عمل کنیم.

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور در دیدار با باغداران، زنبورداران، دامداران و کشاورزان که در بندپی شرقی بابل برگزار شد با بیان اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی باید با جدیت پیگیری شود، افزود: تاکنون بیش از 90 درصد مصوبات برای توسعه و پیشرفت شهرستان  های سطح استان اجرایی شده است.

وی با اعلام اینکه می خواهیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم، گفت: خدمت به مردم وظیفه ما است بنابراین باید در حد توان بکوشیم تا مردم را از مجموعه خود راضی نگه داریم.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه در 10 سال گذشته رشد اقتصادی این استان منفی صفر بود، افزود: با تشکیل ستاد عالی رشد اقتصادی موفق شدیم تا اقتصاد این استان را به 3 درصد برسانیم که همچنان با رشد اقتصادی که دولت برای همه ما تکلیف کرده، فاصله داریم.

حسینی پور با اشاره به اینکه در طی یکسال گذشته برای گرفتن مجوز صادرات بهداشتی چند قلم کالا به روسیه موفق شدیم، گفت: تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را صفر کرده ایم. برای اولین بار صادرات برنج مازندران در دستور کار قرار گرفت و همچنین توانستیم نسبت به شناسنامه دار کردن تمام باغات و زمین های سطح این استان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه بابل مقام نخست تولید برنج در استان را دارد بنابراین از مدیران ذی ربط خواست تا خدمت به مردم را سرلوحه کاریشان قرار دهند، افزود: مدیران نباید خود را به اتاق کارشان محدود کنند و منتظر مراجعه مردم باشند بلکه برای فاصله بین مسئولین و مردم باید جهادی پای کار باشند.

استاندار مازندران از هدفگذاری 2 هزار دامداری 100 راسی در سطح روستاهای مازندران خبر داد و گفت: متقاضیانی که بتوانند این طرح را در روستاها پیاده کنند به آنان تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

حسینی پور در پایان همچنین از بخشداران و دهیاری ها خواست تا برای فعال کردن تولید در روستاها تلاش کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس در این دیدار با بیان اینکه جراحی اقتصادی درد دارد اما مردم نباید این درد را تحمل کنند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید تلاش کنند تا درد جراحی اقتصادی را در مردم کاهش دهند.

علی کریمی فیروزجائی با بیان اینکه در بعضی از روستاهای سطح بابل آبرسانی با تانکر انجام می شود خواستار رفع این مشکل شد.

وی در پایان به بیمارستان در حال ساخت اشاره ای کرد و گفت: برای اتمام ساخت این طرح 100 میلیارد تومان نیاز است تا بتوانیم این بیمارستان را در دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسانیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار