کتاب سه جلدی امام جمعه سواد کوه شمالی رونمایی شد\

کتاب سه جلدی امام جمعه سواد کوه شمالی رونمایی شد

  • کد خبر: 2111103018
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1401 - 07:49

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار از کتاب سه جلدی " گامی به سوی سعادت" تالیف حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی رونمایی شد.


به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان با همکاری ستاد نماز جمعه سواد کوه شمالی، مراسم رونمایی از کتاب سه جلدی "گامی به سوی سعادت" تالیف حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی،امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سواد کوه شمالی را برگزار نمود.
این مراسم با حضور علی پیر فلک فرماندار،امامی منش معاون فرماندار، رئیس شورای شهر،اعضای شورای شهر،روسای ادارات ،مسولین نهادهای دولتی و غیر دولتی و نمازگزاران در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار گردید.
نجمه روحی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی در این مراسم ضمن بیان اهمیت وجود کتاب در سبد خانوار به عنوان یک کالای فرهنگی افزود: برگزاری مراسم رونمایی کتابها با هدف ترویج کتابخوانی و مطالعه و سهولت دسترسی مردم به ویژه نسل جدید به کتاب می باشد.
روحی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بخاطر تالیف این کتاب سه جلدی تصریح کرد: مراسم رونمایی کتاب"گامی به سوی سعادت" که بر اساس خطبه های ایراد شده ایشان در نمازجمعه های شهرستان سواد کوه شمالی به چاپ و نشر رسیده است در حقیقت مطلعی برای رونمایی و معرفی آثار دیگر فرهیختگان،نویسندگان و صاحبان اثر شهرستان سواد کوه شمالی می باشد.
وی همچنین ضمن استقبال از آثار دیگر نویسندگان و مولفان سواد کوه شمالی اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی همچون رونمایی کتب شخصیت های مهم فرهنگی و اجتماعی در شهرستان،یکی از اهداف و برنامه های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان می باشد تا ضمن رونق گرفتن چنین برنامه های فرهنگی در شهرستان، مولفان، اهالی فرهنگ و هنر،نویسندگان و صاحبان اثر در موضوعات مختلف در این منطقه شناسایی و به جامعه معرفی شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار