کوچه مدرسه دخترانه طلیعه دانش آسفالت شد/ تشکر دانش آموزان از شهردار قائمشهر\

کوچه مدرسه دخترانه طلیعه دانش آسفالت شد/ تشکر دانش آموزان از شهردار قائمشهر

  • کد خبر: 2111103017
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1401 - 19:08

در ملاقات مردمی شهردار قائمشهر تعدادی از دانش آموزان به همراه مدیر مدرسه دخترانه طلیعه دانش، بابت آسفالت کوچه این مدرسه از شهردار و معاون عمرانی ایشان تقدیر و تشکر کردند.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، ملاقات مردمی شهردار و معاونین ایشان این هفته متفاوت برگزار شد. در این دیدار علاوه بر دیدار چهره به چهره و رسیدگی به مطالبات ارباب رجوع و رفع مشکلات آنان، تعدادی از دانش آموزان و مدیر مدرسه طلیعه دانش از شهردار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان بابت آسفالت کوچه این مدرسه تقدیر و تشکر کردند.

در ملاقات مردمی بیش از 64 نفر از شهروندان مشکلات خود را با شهردار و معاونین ایشان در میان گذاشتند.

مدیر مدرسه طلیعه دانش در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در گذشته وضعیت نابه سامان مسیر منتهی به مدرسه مشکلاتی را برای رفت و آمد دانش آموزان ایجاد می کرد، افزود: در روزهای بارانی وضعیت نامناسب کوچه مشکلاتی را برای رفت و آمد دانش آموزان و والدین آنان ایجاد می کرد که با پیگیری های به عمل آمده، شهردار و معاون عمرانی ایشان نسبت به رفع این معضل اقدام کرده است.

وی با اعلام اینکه از شهردار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان بابت آسفالت کوچه مدرسه طلیعه دانش تشکر می کنم، گفت: با آسفالت این کوچه بسیاری از مشکلات والدین و دانش آموزان مدارس ما رفع شده است.

شهردار قائمشهر در این دیدار با اعلام اینکه وظیفه ما در شهرداری خدمت به مردم است، گفت: شرمنده مردم هستیم که نمی توانیم به موقع چالش های شهری را برطرف کنیم.

کاظم علیپور با اشاره به اینکه برای ارائه خدمت به شهروندان شبانه روز تلاش می کنیم، گفت: خدمت به مردم باید صادقانه، خالصانه و بی منت باشد.

شهردار قائمشهر به دانش آموزان مدرسه طلیعه دانش قول یک روز شاد و به یاد ماندنی در شهربازی این شهر را داد.

 متقاضیان می توانند جهت نام نویسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته به سایت شهرداری قائمشهر به نشانی www.ghaemshahr.ir  مراجعه نمایند.

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار