دشمن به دنبال تغییر ذائقه در قشر جوان است/70 موکب به مناسبت نیمه شعبان در قائمشهر برپا می شود\

دشمن به دنبال تغییر ذائقه در قشر جوان است/70 موکب به مناسبت نیمه شعبان در قائمشهر برپا می شود

  • کد خبر: 2111103015
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1401 - 17:28

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه نفوذ به فرهنگ مازندران و گیلان از برنامه های دشمن است، گفت: دشمن به دنبال تغییر ذائقه در جامعه به ویژه قشر جوان است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، روح الله سلگی روز سه شنبه در جلسه استانی ستاد نیمه شعبان که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه مهم ترین استراتژی دشمن سیاه نمایی است، افزود: دشمن ریشه های دینی و تاریخی ما را مورد هدف قرار داده است. استان های گیلان و مازندران به عنوان پایلوت مورد هدف و طراحی دشمن قرار گرفته است چرا که آنان درصدد هستند تا نسل جوان ما نتوانند با گویش زیبای محلی صحبت کنند.

وی با اعلام اینکه نفوذ به فرهنگ مازندران و گیلان از برنامه های دشمن است، گفت: دشمن به دنبال کم رنگ کردن موسقی محلی است و درصدد است تا موسیقی مبتذل را به جوانان ما تحمیل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر ذائقه در جامعه به ویژه قشر جوان است.

سلگی به اغتشاشات اخیر اشاره ای کرد و ادامه داد: مردم به عینه مشاهده کردند در اغتشاشات اخیر آنان که شعار زن، زندگی و آزادی را سر می دادند به دنبال گرفتن آسایش، شادی، نشاط و غیره از مردم بودند تا ذهن جوانان را دچار تردید کند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بخشی از جامعه و جوانان ما دچار تردید شدند، گفت: همان طور که خرمشهر فتح و از تصرف دشمن خارج شد بنابراین ما هم باید تلاش کنیم تا  ذهن و فکر برخی از جوانان ما که در اسارت دشمن قرار گرفته را به اردوگاه انقلاب، بازگردانیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمن به دنبال تغییر ارزش ها است، گفت: مساله فقط جمهوری اسلامی نیست، بلکه دشمن با ایران قوی کار دارد بنابراین همه ما باید در مقابل موج ناامیدی که در حال شکل گیری است تلاش کنیم تا بار دیگر دسیسه های دشمنان را خنثی کنیم.

70 موکب و توقفگاه به مناسبت نیمه شعبان در قائمشهر برپا می شود

فرماندار قائمشهر در این جلسه ، گفت: 20 موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهر و روستا و همچنین 50 موکب در قالب توقفگاه ها در جشن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت امام عصر(عج ) در این شهرستان برپا می شود.

جواد مولایی قرا با اعلام اینکه در این ایام بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: مراسم احیا شب نیمه شعبان، تجلیل از نخبگان فرهنگی و قر آنی، مسابقه دلنوشته ای به امام زمان (عج) ، جشن تکلیف پسران، جشن نیمه شعبان در 300 مدارس و 150 مساجد سطح این شهرستان برپا می شود.

فرماندار قائمشهر پیش بینی هزینه در نظر گرفته شده برای برپایی جشن نیمه شعبان که به صورت استانی در این شهرستان برگزار می شود را حدود 400 میلیون تومان اعلام کرد.

مولایی با اعلام اینکه شهرستان قائمشهر در دهه مبارک فجر امسال با بیش از 750 میلیارد تومان هزینه رتبه اول استان را کسب کرد، افزود: در دهه مبارک فجر امسال 2 پارک محله ای در سطح این شهرستان افتتاح شد که با افتتاح این مجموعه 10 هزار متر به فضای تفریحی و پارک این شهر اضافه شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پایان بیمارستان 300 تخت خوابی رازی قائمشهر و تقاطع شهید مهدوی را از پروژه های مهم سطح این شهرستان اعلام کرد و گفت: پروژه 300 تخت خوابی بیمارستان رازی قائمشهر با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان آماده بهره برداری است که در آینده ای نزدیک با حضور وزیر بهداشت ، استاندار مازندران و مسئولین به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار