تذکر فرماندار قائمشهر به بانک کشاورزی در خصوص عدم پرداخت تسهیلات/ مسئولان باید به شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای داشته باشند\

تذکر فرماندار قائمشهر به بانک کشاورزی در خصوص عدم پرداخت تسهیلات/ مسئولان باید به شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای داشته باشند

  • کد خبر: 2111103008
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1401 - 20:32

فرماندار قائمشهر از بانک های عامل که در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به موقع اقدام کردند تشکر کرد، گفت: از بانک های که در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کوتاهی کردند می خواهیم تا در حد توان قبل از پایان سال جاری نسبت به این امر اقدام کنند.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گله مندی از بانک کشاورزی این شهرستان در خصوص عدم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی علی رغم پرداخت همین بانک در یکی از شهرهای هم جوار، افزود: درصورتیکه بانک تکلیف شان را انجام ندهند و ترک فعلی داشته باشند به جد با آن برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی نسبت به جذب کارآفرین و اشتغال در این شهرستان رضایت بخش بوده است، گفت: از بانک های عاملی که تاکنون نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان اقدام نکرده اند می خواهیم تا در حد توانشان قبل از پایان سال جاری نسبت به تعهدات خود عمل کرده و تعیین و تکلیف متقاضیان را انجام دهند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری" تولید، دانش بنیان و اشتغال" از مسئولین ذی ربط خواست تا توجه ویژه ای به مجموعه دانش بنیان برای دریافت تسهیلات داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قائمشهر در این جلسه ، گفت: در شهرستان قائمشهر در راستای ایجاد اشتغالزایی جلسات متعددی برگزار شد تا متقاضیان واقعی برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل معرفی شوند.

علی وهابی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار در راستای توانمندسازی آنان توسط بانک های عامل تاکید کرد.

223 مددجوی بهزیستی وام خوداشتغالی دریافت کردند

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه از 300 مددجو تحت پوشش این نهاد 223 مددجو موفق به دریافت تسهیلات خوداشتغالی در سال جاری شدند، گفت: متاسفانه بعضی از بانک ها به دلیل کمبود منابع نتوانستند نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان اقدام کنند.

اسرافیل یزدانی اعتبار در نظر گرفته شده برای مددجویان بهزیستی این شهرستان را 29 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه 711 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد شد، افزود: برای این تعداد متقاضیان 587 میلیارد و 330 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مجری طرح های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) در مازندران در این جلسه با بیان اینکه 691 پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال به بانک های عامل شهرستان قائمشهر معرفی شدند، افزود: 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال بنیاد برکت به 404 متقاضی پرداخت شد.

سیدی در پایان با اعلام اینکه تاکنون پرونده 229 متقاضی تسهیلات اشتغال در بانک های عامل پرداخت نشده است، گفت: بعضی از بانک ها نهایت همکاری با این ستاد را داشته اند اما متاسفانه برخی از بانکها در پرداخت تسهیلات سلیقه ای عمل می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار