کلاهبردار یکهزار میلیارد ریالی با وعده ساخت مسکن در مازندران دستگیر شد\

کلاهبردار یکهزار میلیارد ریالی با وعده ساخت مسکن در مازندران دستگیر شد

  • کد خبر: 2111103006
  • چاپ
  • انتشار: 02 اسفند 1401 - 14:38

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که به بهانه ساخت مسکن با ۳۰۰ شهروند یکهزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،خبر داد.

 به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان ساخت مسکن؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم که از چندین نفر از شهروندان اصفهانی کلاهبرداری کرده بود در این استان نیز خود را به عنوان یکی از سازندگان مسکن معرفی و از آن طریق از مردم این استان نیز کلاهبرداری کرد.
فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده ماموران پلیس آگاهی این استان با همکاری ماموران پلیس آگاهی اصفهان با تلاشی شبانه روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان محمودآباد شناسایی کردند.
این مقام انتظامی مازندران در ادامه از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری یکهزار میلیارد ریالی از ۳۰۰ شهروند در استان های مازندران و اصفهان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سردار میرزایی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار