علی جانبازی معاون سیاسی فرمانداری سوادکوه شد\

علی جانبازی معاون سیاسی فرمانداری سوادکوه شد

  • کد خبر: 2111102998
  • چاپ
  • انتشار: 23 بهمن 1401 - 14:20

صبح امروز یکشنبه مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سوادکوه انجام شد.

 خبرنگار: معظمه نقی پور
به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سوادکوه در محل فرمانداری این شهرستان انجام و در این جلسه از زحمات دیانوش سن‌شناس تقدیر و علی‌ جانبازی‌قادی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی معرفی شد.
علی جانبازی قادی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سوادکوه، ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار و فرماندار و تقدیر از حضور حماسی مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن، خاطر نشان کرد: خلق حماسه بی‌نظیر ۴۴ سالگی فجر انقلاب اسلامی ایران، مشت محکم و سیلی بزرگی بر صورت استکبار جهانی بود، استکباری که سال‌ها تلاش کرد تا امروز فتنه‌ای برای نظام خلق کند و حضور دیروز مردم، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، دشمنی که به فرمایش مقام معظم رهبری:” دشمن از دشمنی دست برنمی‌دارد”.
جانبازی با بیان اینکه تلاش داریم با هم‌افزایی در سوادکوه موثر باشیم، تصریح کرد: هدف ما این است تا با هم‌فکری و هم‌افزایی همه در شهرستان و پشتیبانی استان بتوانیم منشا اثر در حوزه سیاسی و اجتماعی در سوادکوه باشیم.
وی افزود: وزارت کشور یک حوزه فرابخشی در امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و متولی این امور به طور عام وزارت کشور است لذا وظیفه سنگینی بر عهده دارد به خصوص برای انتخابات پیش رو و باید تلاش کنیم با هم‌افزایی به درستی پیش رود که مشارکت پر شور مردم است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سوادکوه، تصریح کرد: باید بتوانیم وظیفه بزرگ را به درستی انجام دهیم در نظام روابط بین‌الملل یکی از مولفه‌های مهم قدرت، مردم هستند ، دیروز دیدیم که مردم چگونه پاسخ استکبار را دادند.
جانبازی با بیان اینکه علی‌رغم همه سختی‌ها با پیگیری فرماندار سوادکوه، در حال حاضر در خدمت مردم این شهرستان هستم، خاطرنشان کرد: هر کسی در راستای خدمت به نظام تلاش کند توفیق سربلندی برایشان خواستاریم ، قطعا نیازمند همیاری و کمک خواهم بود و بدون کمک کارها پیش نخواهد رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار