اوقاف قائمشهر در 22 بهمن ماه ایستگاه صلواتی و فرهنگی برپا کرد/ مسابقه نقاشی و قران خوانی برای کودکان برگزار شد\

اوقاف قائمشهر در 22 بهمن ماه ایستگاه صلواتی و فرهنگی برپا کرد/ مسابقه نقاشی و قران خوانی برای کودکان برگزار شد

  • کد خبر: 2111102996
  • چاپ
  • انتشار: 22 بهمن 1401 - 12:14

ایستگاه صلواتی و فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در روز 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی برپا شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ  روز شنبه ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه ایستگاه صلواتی برپا کرده است.

علی فتحی با اعلام اینکه این اداره در مسیر راهپیمایی مسابقات نقاشی برای کودکان و قرآن خوانی برای خردسالان را برگزار کرده است، افزود: همچنین همکاران اداره اوقاف و امور خیریه در این روز با توزیع غذای گرم در خدمت مردم بودند.

وی با بیان اینکه در مسابقات نقاشی کودکان و دانش آموزان صحنه های پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را طراحی کردند، گفت: به دانش آموزان و کودکان پس از اتمام نقاشی و قرآن خوانی جایزه اهداء شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در پایان هدف از مسابقات را حضور هر چه بیشتر کودکان و دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: حضور آنان مشت محکمی به دهن یاوه گویان خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار