طرح آبرسانی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در سوادکوه اجرا شد\

طرح آبرسانی با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال در سوادکوه اجرا شد

  • کد خبر: 2111102995
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1401 - 08:10

شرکت آبفا مازندران در دهه فجر امسال طرح‌های آبرسانی به جهت محرومیت‌زدایی و بهره‌مندی از آب شرب سالم در مناطق روستایی اجرا کرده است .

خبرنگار؛ معظمه نفی پور

به گزارش خبرنگار استناد نیوز از سوادکوه، بهزاد برارزاده مدیرعامل شرکت آبفا مازندران در آیین افتتاح منبع ۳۰۰ متر مکعبی روستای لولاک به منظور آب رسانی به روستاهای متکلا، لولاک، پاشاکلا و سنگ‌نیشت دهستان کسلیان بخش زیراب درمورد آب رسانی نقاط شهری و روستایی، اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران خدمت‌رسانی در شهرها و روستاها گسترش یافته و در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بسیاری از مناطق روستایی تحت پوشش آبفا قرار دارند.

وی افزود: در مازندران برخی روستاها به صورت هیئت امنایی و توسط شوراها اداره می‌شوند که برنامه‌ریزی‌های لازم به جهت تحت پوشش قرار دادن این روستاها انجام گرفته تا اجرای طرح‌های آبرسانی در این مناطق را نیز داشته باشیم.

برارزاده خاطر نشان کرد: دولت در زمینه حمایت از اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق محروم به خوبی عمل کرده و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران درمورد افتتاح طرح آبرسانی برای روستاهای دهستان کسلیان بخش زیراب سوادکوه، خاطر نشان کرد: برای بهره‌برداری از طرح آبرسانی در روستاهای متکلا، لولاک، پاشاکلا و سنگ‌نیشت ۵هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال اجرا و مخزن ذخیره با حجم ۳۰۰ مترمکعب احداث گردید.

برارزاده با اشاره به اهداف اجرای این طرح، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح افزایش توان انتقال، ایجاد ذخیره مطمئن و تامین آب با فشار مناسب در این مناطق است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح ۱۴ میلیارد ریال اعتبار صرف و تعداد ۲هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

آب



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار