14 طرح عمرانی در شهرستان قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد\

14 طرح عمرانی در شهرستان قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر: 2111102994
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1401 - 16:58

در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز پنج شنبه 14 طرح عمرانی با حضور آیت الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، معاون عمرانی فرماندار، شهردار قائمشهر، شهردار ارطه، اعضای شورای شهر قائمشهر و مسئولین افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر، گفت: در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 2 طرح عمرانی در شهر ارطه افتتاح شد.

جواد مولایی افزود: این طرح ها شامل آسفالت معابر خاکی و روکش به طول چهار هزار متر و همچنین احداث کانال جمع اوری آبهای سطحی به طول 250 متر بود که افتتاح شد.

وی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در شهر ارطه به بهره برداری رسید.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 12 طرح عمرانی شهرداری قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد ، افزود: برای این طرح ها بیش از 300 میلیارد تومان هزینه شده است.

مولایی افتتاح و آغاز عملیات 12 طرح عمرانی، فرهنگی، تفریحی و رفاهی شهرداری   قائمشهر را شامل؛ افتتاح دو پارک محله‌ای، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 108 خودرویی، مبلمان و ساماندهی سیاهرود، تصفیه خانه شیرابه سایت زباله، برق رسانی پارک جنگلی تلار، تجهیز ناوگان حمل و نقل و لجستیک اعلام کرد.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه رسالت یک خبرنگار صداقت قلم است بنابراین به اطلاعات دروغ رسانه های استکباری  اشاره ای کرد و گفت: دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب و مایوس کردن جوانان هستند بنابراین رسانه های ما می توانند با تحلیل های درست، توطئه های آنان را نقش بر آب کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار