عملیات اجرایی طرح گازرسانی فاز دوم خط تغذیه طالع رودبار تا ورسک آغاز شد\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

عملیات اجرایی طرح گازرسانی فاز دوم خط تغذیه طالع رودبار تا ورسک آغاز شد

  • کد خبر: 2111102989
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1401 - 16:50

در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز سه شنبه آیین کلنگ‌زنی طرح گازرسانی فاز دوم خط تغذیه طالع رودبار تا ورسک با اعتباری بیش از 70 میلیارد تومان در سطح شهرستان سوادکوه برگزار شد.


خبرنگار: معظمه نقی پور
به گزارش استناد نیوز، این مراسم با حضور معاون امور اقتصادی استانداری مازندران، مدیر عامل شرکت گاز مازندران، فرماندار سوادکوه و مسولین برگزار شد.
قاسم مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران در حاشیه این مراسم در مورد طرح‌های گازرسانی دولت سیزدهم در مازندران‌ عنوان کرد: در کل استان مازندران طرح‌هایی همچون طرحی که امروز در سوادکوه کلنگ‌زنی شده، داریم. در دولت سیزدهم نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان در بحث گازرسانی در حال هزینه هستیم تا بتوانیم در سال 1402 و سال 1403 طرح گازرسانی تمامی روستاهای مازندران را به اتمام رسانده و روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دو طرح داریم با دو پیمانکار که این خطوط تغذیه فشار قوی را بر عهده دارند،طرحی که از "طالع رودبار "تا" خطیرکوه" و از "خطیرکوه" تا "ورسک" خواهد بود و تلاش داریم برای اینکه افت فشار نداشته باشیم در آینده خط "ورسک" را به گاز "فیروزکوه" وصل کنیم.
مایلی رستمی با توجه به هزینه‌های گازرسانی در طرح " طالع رودبار" تا " ورسک"، تصریح کرد: با هزینه سنگینی این طرح در حال انجام است و مجموعه هزینه این طرح گازرسانی نزدیک به هزار میلیارد تومان خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران درمورد سایر طرح‌های دهه فجر امسال، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 52 روستا در مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند و 127 روستا هم در دست اجرا داریم و تلاش ما این است تا در طی دو سال آینده تمامی روستاهای مازندران را از گاز بهره‌مند سازیم.
حسن خیریانپور معاون امور اقتصادی استانداری مازندران نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: دستاوردهای انقلاب و خدمت‌رسانی برای مردم بر کسی پوشیده نیست در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولان از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستند.
وی افزود: با همت دولت سیزدهم و تلاش همه مسئولان شروع عملیات فاز دوم این طرح مهم با 70 میلیارد تومان سرمایه و اعتبار ،انجام شده و تا مراحل نهایی بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
خیریانپور با توجه به طرح‌های دهه فجر امسال در مازندران، خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال در مازندران بالغ بر 6 هزار و 500 میلیارد تومان طرح محقق به افتتاح و بهره‌برداری رسید و طرح‌های شروع عملیات نیز بالغ بر 4 هزار و 600 میلیارد تومان است.

گاز

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار