سومین مرکز رشد و نوآوری جامع پارک علم و فناوری ساری افتتاح شد\
  • در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛

سومین مرکز رشد و نوآوری جامع پارک علم و فناوری ساری افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102977
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1401 - 14:14

در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سومین مرکز رشد و نوآوری جامع پارک علم و فناوری ساری با حضور استاندار مازندران و مسئولین افتتاح شد.

 به گزارش استناد نیوز، رییس پارک علم و فناوری مازندران ،افزود: این مرکز رشد و نوآوری جامع در چهار هزار متر زیربنا در یکی از ساختمان های بدون استفاده دانشگاه پیام نور ساری با حضور مقام عالی دولت در مازندران به بهره برداری رسید.

قربانعلی نعمت زاده ادامه داد: باتوجه به ظرفیت های دانش بنیانی که در مرکز استان وجود دارد سومین مرکز رشد و نواوری منطقه افتتاح شد و در آینده نزدیک تعداد این مرکز افزایش هم پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که، در زمان حاضر در ۱۱ شهر استان مرکز رشد و نوآوری فعال است، گفت: باتوجه به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی این دیار راه اندازی مرکز تحقیق و پژوهش در تمامی شهرستان های مازندران در دستور کار قرار دارد.

رییس پارک علم و فناوری مازندران، بهشهر، قائمشهر، آمل، تنکابن، کلاردشت، بابلسر و نوشهر را از جمله شهرهای دارای مرکز رشد و نوآوری در استان اعلام کرد و گفت: بابل باوجود ظرفیت های مهم علمی از این مرکز بی بهره بود که با در اختیار گرفتن ساختمان جهاد کشاورزی در این شهرستان به زودی این مرکز در این منطقه هم افتتاح خواهد شد.

نعمت زاده تعداد شرکت های دانش بنیان مازندران را ۱۱۹ شرکت اعلام کرد و گفت: نخبگان علمی در این بنگاه‌های اقتصادی حدود ۲۹۴ کالای دانش بنیانی تولید می‌کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار