مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود\

مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111102971
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1401 - 12:44

حسن خیریانپور، گفت: مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گداری با حضور سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران افتتاح و بهره برداری می گردد. ‎


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران، اعلام کرد: مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان بابلسر با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گداری با حضور حسینی پور، استاندار مازندران افتتاح و بهره برداری می گردد.
وی افزود: این هشتمین مرکز رشد فناوری است که راه اندازی می شود.
حسن خیریانپور تصریح کرد: باتوجه به شعار امسال مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان در سالجاری تاکنون با تشکیل تعداد ۸ جلسه کارگروه دانش بنیان و ۹۹ مصوبه تعداد ۳۵ هسته فناور و ۱۲۶ شرکت فناور و ۵ موسسه فناور جذب پارک علم و فناوری مازندران شدند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران گفت: با تلاش های انجام شده تعدادشرکت های دانش بنیان استان مازندران به ۱۱۷ شرکت و تعداد محصولات دانش بنیان مازندران به ۶۵۰ محصول رسانده شد.
همچنین برای راه اندازی خانه های خلاق در شهرستان های ساری- آمل- قائمشهر و بابل و اقدام برای راه اندازی میز خلاق در دهیاری های استان مازندران و راه اندازی دهکده فناوری و دانش بنیان کشاورزی اسان مازندران اقدام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار