2 طرح عمرانی در روستای افرا قائمشهر افتتاح شد\
  • در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛

2 طرح عمرانی در روستای افرا قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102969
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1401 - 14:55

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز یکشنبه 2 طرح عمرانی با حضور فرماندار قائمشهر، معاون فرماندار قائمشهر، بخشدار قائمشهر، رئیس شورای روستای افرا قائمشهر، مسئولین شهرستانی و اهالی روستا در روستای افرا این شهرستان افتتاح شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، رئیس شورای روستای افرا قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 2 طرح عمرانی اعم از بنیاد مسکن و برق در این روستا افتتاح شد، گفت:طرح رفع ضعف ولتاژ برق با اعتباری حدود 850 میلیون تومان به بهره برداری رسید که از این میزان 300 میلیون تومان با مشارکت مردمی بوده  است.

محمد حمیدی دیگر طرحی که در این روستا افتتاح شد را اجرای طرح هادی به طول 450 متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد که از این میزان 500 میلیون تومان با مشارک اهالی روستا بوده است.

وی با اعلام اینکه عمده ترین مشکل اهالی این روستا جاده و جابه جایی تیر برق است، گفت که امیدواریم این مشکلات با همت مسئولین، فرماندار، معاونین فرماندارو نمایندگان حوزه انتخابیه این شهرستان برطرف شود تا بتوانیم از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کنیم.

رئیس شورای روستای افرا قائمشهر در پایان با اعلام اینکه اقداماتی که از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری نماید را انجام خواهیم داد، گفت: درصدد هستیم تا با توسعه این روستا، اهالی که به شهر مهاجرت کرده بودند را به روستا بازگردانیم.

روستای افرا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار