برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۹ مسجد قائمشهر\

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۹ مسجد قائمشهر

  • کد خبر: 2111102966
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1401 - 13:31

امام جمعه موقت قائمشهر با اعلام اینکه مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۹ مسجد سطح این شهرستان برگزار می شود، گفت: در هشت مسجد شهری و ۱۱ مسجد روستایی مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود .

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام سید قاسم حسینی با اعلام اینکه مراسم معنوی اعتکاف سیزدهم تا ۱۵ رجب همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می شود، افزود : مراسم معنوی اعتکاف یک تمرین و مانور معنوی است .

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی ۴۴ سال اشاره ای کرد و گفت: در قبل از انقلاب تعداد فرودگاه ها ۲۶ بود اما به برکت این نظام اسلامی اکنون به ۳۱۹ فرودگاه رسیده است .

امام جمعه موقت قائمشهر ، افزود: در قبل از پیروزی انقلاب ۱۹ سد ساخته شده بود اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به ۲۰۰ سد رسیده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با اعلام اینکه ایران در سال ۱۳۵۷ براساس آمار رتبه ۵۵ علمی جهان را داشت که این رقم به ۱۶ رسیده است ، گفت : قبل از پیروزی انقلاب تعداد هیات های علمی ۹ هزار و ۲۸۲ نفر بود اما به برکت این انقلاب به ۸۰ هزار رسیده است. همچنین تعداد دانش جویان قبل از پیروزی انقلاب ۴۰۰ هزار نفر بود که هم اکنون به ۱۴ میلیون نفر رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار