۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران افتتاح شد\
  • در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ؛

۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102964
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1401 - 12:02

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز جمعه ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسوولان استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز ،اچ دی( hd) سازی شبکه های استانی، دیجیتالی سازی ۹۸ ایستگاه تلویزیونی کم قدرت در منطقه کم برخوردار استان، نصب و راه اندازی سیستم سایت مونیتورینگ در ۶۰ ایستگاه، برخورداری ۱۴ شبکه تلویزیونی استان از کیفیت اچ دی و تجهیز و راه اندازی واحد سیار تلویزیون به اچ دی از جمله تجهیزات پیشرفته افتتاح شده صدا و سیما است.

برای بهره‌برداری از طرح‌های فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این مراسم گفت: امروز در شرایطی این تجهیزات فنی در حال افتتاح است که تا قبل از انقلاب اسلامی صدا و سیما با کمترین فرستنده کم قدرت فعالیت داشته است.

هادی ابراهیمی با اظهار این که در سال ۱۳۶۴برنامه صدا و سیما از آنالوگ به رنگی و در سال ۱۳۷۶ رادیوی استانی و در سال ۱۳۷۷ نیز شبکه استانی مازندران راه اندازی شده است، ادامه داد: امروز برنامه های صدا و سیمای مازندران از طریق ماهواره در تمامی کشورهای دنیا قابل دریافت است.

وی بیان کرد: مرکز صدا و سیمای مازندران همسو با توسعه استان تلاش کرده است که با همکاری دستگاه های اجرایی تولید محتوا را برای شناساندن قابلیت های اقتصادی و خرده فرهنگ ها را با توجه به سلایق ها مخاطبان انجام دهد.

وی گفت: تنوع افکار و ذایقه امروز مخاطبان بسیار شده است، به همین دلیل از تعدد سیاستگذاری ها در صدا و سیما باید پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه ملی همواره اندیشه امامین و آرمان های انقلاب را دنبال می کند.

ابراهیمی به اهمیت ترویج فرهنگ گفتمان ایثار و شهادت در مازندران با متوسط برگزاری پنج یادواره در هفته اشاره کرد و افزود: این رسانه در همین راستا همه برنامه ها را پوشش داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: من از مردم استان به خاطر این که سیمای استان را در سیمای ملی کمتر نشان دادیم،عذرخواهی می کنم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار