40 مجوز سرمایه گذاری در مازندران ایجاد شد/ نهادی که چوب لای چرخ سرمایه گذار بگذارد برخورد می شود\

40 مجوز سرمایه گذاری در مازندران ایجاد شد/ نهادی که چوب لای چرخ سرمایه گذار بگذارد برخورد می شود

  • کد خبر: 2111102961
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1401 - 15:23

استاندار مازندران با اعلام اینکه در همایش فرصت های سرمایه گذاری تاکنون 40 مجوز در سطح این استان ایجاد شد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در دولت باید تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع و مهیا نمودن فضا و زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار به کارگیری کنند.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز پنج شنبه در ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان که در دانشگاه آزاد قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه در هر شهرستان دبیرخانه فرصت های سرمایه گذاری ایجاد می شود و کارگروهی از همان شهرستان از مجموعه فعالین اقتصادی تشکیل خواهد شد، افزود: فرصت های اقتصادی هر شهرستان متناسب با اقلیم آن شهرستان معرفی خواهد شد.

وی گفت: سرمایه گذارانی که به ما در استانداری مراجعه می کنند قطعا یکی از مکان هایی که می توانیم سرمایه گذار معرفی کنیم، پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائمشهر است که فرصت های مناسبی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دبیرخانه فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ تنها نیستند و ما تاکنون در سطح استان مازندران 22 دبیرخانه تشکیل داده ایم، افزود: شهرستان های که همایش فرصت های سرمایه گذاری را برگزار کرده اند با سرعت بالا درصدد جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه ها هستند.

حسینی پور با اعلام اینکه تاکنون سرمایه گذاران خوبی در سطح استان جذب شده است، گفت: امیدواریم این پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائمشهر هم به رقابت بپردازند و ما در همایش بعدی شاهد جذب سرمایه گذار در سطح ملی باشیم.

وی با بیان اینکه در همایش فرصت های سرمایه گذاری تاکنون 40 مجوز در سطح این استان ایجاد شد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در دولت باید تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع و مهیا نمودن فضا و زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار به کارگیری کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مسئولان باید از تمام ظرفیت ها، جوانان و نخبگان برای جذب سرمایه گذار استفاده کنند، گفت: دولت برای استان مازندران رشد اقتصادی ۷.۸ درصدی را در نظر گرفت اما در ۱۰ سال اخیر رشد اقتصادی استان صفر بود زیرا بنادر مازندران فعال نبود این رویه‌های اشتباه گذشته در حال اصلاح شدن است.

حسینی پور در پایان با اشاره به اینکه هر نهادی که چوب لای چرخ سرمایه گذار و فعالان اقتصادی بگذار برخورد می شود، گفت: با سرمایه گذاران با مهربانی و احترام برخورد شود چرا که جذب سرمایه گذار یک فن حرفه ای است.

همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران با محوریت شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ با حضور 200 سرمایه گذار  در دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار