آغاز ششمین همایش فرصت های سرمایه‌گذاری مازندران در قائمشهر\

آغاز ششمین همایش فرصت های سرمایه‌گذاری مازندران در قائمشهر

  • کد خبر: 2111102960
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1401 - 10:40

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با محوریت شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار با حضور استاندار ، مدیران ، مسئولین استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد قائمشهر برگزار شد. 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، ششمین همایش فرصت های سرمایه‌گذاری مازندران با محوریت شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ روز پنج شنبه در دانشگاه فنی آزاد قائمشهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر در این مراسم تعداد فرصت های سرمایه گذاری احصا شده در پنج شهرستان را حدود ۲۰۰ فرصت اعلام کرد

قربانعلی نعمت زاده رئیس پارک علم و فن آوری مازندران در این مراسم با بیان اینکه پارک علم و فن آوری به دنبال مالکیت ساختمان ها نیست، گفت: بلکه به دنبال تبدیل واحدهای غیرمولد به واحدهای کسب و کار دانش بنیان است .

وی از فرمانداران خواست تا به پارک علم و فن آوری برای استفاده از ساختمان های بلااستفاده یرای ایجاد مرکز رشد و اشتغال زایی کمک کنند.

مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی مازندران در این مراسم با اعلام اینکه تاکنون ۹۷۳ فرصت سرمایه گذاری احصا شد، گفت  که از این تعداد ۲۰۰ فرصت شغلی برای شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ است.

سید اسماعیل هاشمی اهم اهمیت این همایش را شناسایی فرصت ها در قالب اطلاع رسانی از زیرساخت ها و معرفی فرصت های سرمایه گذاری، شناساندن فرصت ها و الویت سرمایه گذاری، تشویق سرمایه گذاران و حمایت از آنان به منطور هماهنگی هر چه بیشتر میان دستگاه ها و سرمایه گذاران اعلام کرد .

وی در پایان مهم ترین عوامل موثر سرمایه گذاری را بهبود فضای کسب و کار ، میزان تسهیلات، نرخ سود واقعی بانکی. نرخ تورم، ثبات اقتصادی ، درآمدهای نفتی ، نرخ ارز و غیره اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار