قائمشهر در تخصیص اعتبارات دهه فجر رتبه اول استان را کسب کرد\
  • فرماندار قائمشهر؛

قائمشهر در تخصیص اعتبارات دهه فجر رتبه اول استان را کسب کرد

  • کد خبر: 2111102958
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1401 - 22:44

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه طبق آمار در تخصیص اعتبارات دهه فجر رتبه اول استانی را کسب کرده ایم، گفت : در ایام الله دهه مبارک فجر طرح های عمرانی با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز،  جواد مولایی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است،  افزود: استکبار جهانی همیشه به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب و بزرگ نمودن مشکلات بوده است بنابراین همه ما با تبیین دستاوردها و آرمان های انقلاب می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۷۰۰ برنامه فرهنگی، عمرانی ، اجتماعی در سطح این شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: به مناسبت این ایام ۵۹ طرح با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در دومین  روز از ایام الله دهه مبارک فجر همایش فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان برگزار می شود، افزود : همایش فرصت های سرمایه گداری پنج شهرستان به محوریت شهرستان قائمشهر روز سیزدهم بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود .

مولایی گفت: در این همایش ۱۹۴ فرصت های سرمایه گذاری برای شهرستان های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی احصا شده که از این تعداد ۵۱ فرصت برای شهرستان قائمشهر است .

 وی با اعلام اینکه در این همایش ۲۰۰ سرمایه گذار حضور خواهند داشت، افزود: در این همایش ۷۰ غرفه برپا خواهد شد که از این تعداد ۲۰ غرفه مربوط به حوزه دانش بنیان است.

فرماندار قائمشهر به پروژه بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر اشاره ای کرد و گفت: این پروژه ۱۷ سال به سرانجام نرسیده بود اما با پیگیری های به عمل آمده بیمارستان جایگزین ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان تکمیل و در آینده ای نزدیک با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

مولایی دیگر طرحی که سالیان متوالی با کندی در حال ساخت بود اشاره ای کرد و افزود: پروژه زیرگذر شهید مهدوی این شهرستان که سالیان متوالی با کندی در حال پیشرفت فیزیکی بود اما امسال با پیگیری های انجام شده، مراحل پایانی ساخت را طی می کند.

فرماندار قائمشهر در پایان  با اعلام اینکه در سالی که گذشت ۱۵ پروژه در حوزه راه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به بهره بردای رسید، گفت: در سال گذشته ۶۰ طرح هادی هم با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان  در سطح این شهرستان اجرا شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار