پروژه های عمرانی بنیاد مسکن مازندران دهه فجر با اعتبار ۱۲۵۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد\

پروژه های عمرانی بنیاد مسکن مازندران دهه فجر با اعتبار ۱۲۵۹ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111102956
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1401 - 17:08

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران از بهره برداری پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان با اعتباری بالغ بر1259 میلیاردتومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران ،علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از بهره برداری پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در دهه فجر خبرداد واظهارداشت : براساس طرح جهش ملی مسکن سالانه یک میلیون واحد مسکن می بایست احداث شود که ۲۰۰ هزار مربوط به روستاها است ولی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است که در شهرهای زیر 25 هزار نفرجمعیت نیز ۲۰۰ هزار واحد احداث نماید.

وی خاطرنشان کرد : براساس تفاهمنامه ای که بین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزیر راه و شهرسازی انعقاد شده است احداث مسکن درشهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از صفر تا ۱۰۰ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود . 

مهندس آسمانی مقدم ادامه داد : در طرح جهش ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 5906 واحد انعقاد قرارداد شده است که از این تعداد 3115 واحد در مرحله نهایی بهره برداری قرار دارد و بااعتبار هزارودویست وچهل وشش میلیارد تومان در ایام دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد. 

وی همچنین به اجرای طرح هادی دردولت سیزدهم اشاره کردو اظهارداشت: 12 پروژه اجرای طرح هادی با اعتبار سیزده میلیاردو نهصدوسی هفت میلیون تومان درسطح روستای استان اجرا که درایام الله دهه مبارک فجربه بهرده برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار