۶۰ طرح دهه فجر در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود\

۶۰ طرح دهه فجر در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111102950
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1401 - 10:37

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با بیان اینکه این دهه فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب است، افزود: دشمن همه تلاش خود را برای کوچک شماردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفته است که در چنین شرایطی همه ما باید دستاوردها را به گوش همگان برسانیم.

وی با اعلام اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۷۰۰ برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همایش فرصت های سرمایه‌گذاری  با حضور بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار روز پنج شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر برگزار می شود، افزود: در ۶۰ غرفه توانمندی های دستاوردهای این شهرستان به نمایش گذاشته می شود.

مولایی در پایان با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پارک هیرکانی و خبرنگار در این شهرستان افتتاح می شود ، گفت : به مناسبت این ایام بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی جایگزین رازی قائمشهر با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

امام جمعه قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی روز قدرت نمایی ایزد الهی است، افزود: ابن قدرت نمایی برای آیندگان به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی یک امانت است.

آیت الله علی معلمی با اعلام اینکه مدیران به تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری کنند، گفت: مدیران و مسئولان شهرستانی باید بر تکریم و احترام به ارباب رجوع توجه بیشتری کنند و در برآوردن نیاز آنان تلاش و کوشش کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار