۳۰ پروژه عمرانی دهه فجر در سوادکوه افتتاح خواهد شد\

۳۰ پروژه عمرانی دهه فجر در سوادکوه افتتاح خواهد شد

  • کد خبر: 2111102949
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1401 - 16:44

در دهه فجر امسال ۳۵۰ برنامه در سوادکوه برگزار می‌شود که ۷۰ برنامه آن شاخص محسوب می‌شود.


خبرنگار: معظمه نقی‌پور
به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، رمضان غلامی اِواتی فرماندار شهرستان سوادکوه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، ضمن تبریک ایام پیش رو با بیان اینکه مردم ایران این انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا. مجاهدت ملت به رهبری امام راحل هستند، تصریح کرد: جشن دهه فجر امسال باید مهم‌تر از همه سال‌های گذشته باشد، پاسداشت و نگهداری این نظام کمتر از انقلاب سال ۵۷ نیست چراکه تمام دشمنان قسم خورده در مقابل ما ایستاده‌اند.
وی افزود: جوانان مومن و انقلابی داریم که انقلاب را هدایت و رهبر فرزانه‌ای داریم که تمام دغدغه‌اش مردم است، مردم پشتوانه این نظام هستند.
فرماندار سوادکوه با توجه به تشکیل اولین قرارگاه محرومیت زدایی سوادکوه، خاطر نشان کرد: با توجه به قول‌های معاون سیاسی استاندار مازندران مبنی بر تشکیل اولین قرارگاه محرومیت زدایی سوادکوه، جلسه‌ای با حضور ۱۵ مدیرکل و معاونین در استانداری برگزار شد، مشکلات مطرح و پیگیر هستیم.
وی افزود: برای دهه فجر پروژه‌های خوبی در دست داریم از جمله پروژه بزرگ با قرار داد ۴۰ میلیارد تومانی آب گلناب دره که پیگیر تخصیص اعتبار و انجام کار هستیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه با اشاره به پروژه گازرسانی منطقه راستوپی، خاطر نشان کرد: فاز اول گاز رسانی راستوپی درحال اتمام بوده و پیمانکار فاز دوم با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان مشخص که از خطیرکوه به ورسک خواهد بود، فاز سوم در روستاها خواهد بود که کارهایش را انجام خواهیم داد.
سرهنگ محمدباقر قزلباش فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه نیز ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر با بیان شعار امسال دهه فجر ، خاطرنشان کرد: شعار امسال دهه فجر کشور " ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار" بوده و روال اجرای برنامه‌های دهه فجر در مازندران با " فجر علویان " آغاز خواهد کرد.
وی افزود: در سوادکوه ۳۵۰ برنامه در طول دهه فجر انجام خواهد شد که در ۱۲ حوزه و ۷۰ برنامه نیز شاخص هستند.
سرهنگ قزلباش در توضیح برنامه‌ها، عنوان کرد: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی افتتاح بیش از ۳۰ پروژه عمرانی را خواهیم داشت همچنین رزمایش توزیع کالای اساسی در قالب کمک مومنانه ، میز خدمت، افتتاح مسکن محرومان از دیگر برنامه‌ها در این حوزه محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: در حوزه ورزش یکی از برنامه‌ها " صعود به قله امام‌زاده عباسعلی(ع) " به عنوان نخستین صعود مشترک گروه‌های مختلف کوه‌نوردی خواهد بود.
فرمانده سپاه سوادکوه با بیان اینکه برنامه‌هایی در حوزه‌های دیگر نیز خواهیم داشت، گفت: در حوزه‌های علمی، هنری، فضای مجازی، تجلیل از مقام ایثار و شهادت، خانواده و آسیب اجتماعی و جشن‌های انقلاب هم برنامه‌هایی در طول دهه خواهیم داشت.
وی افزود: پنج‌شنبه‌های شهدایی در روستای " مِمشی " و یادواره شهدای جنگل در روستای " پاشاکلا" برگزار خواهد شد.
سرهنگ قزلباش درمورد بحث جهاد تبیین در این ایام، اظهارداشت: تاکنون ۵۰ جلسه مختلف روشنگری انجام داده‌ایم که در این دهه نیز ویژه برنامه " ۱۰ شب ۱۰ روشنگری " در محلات مختلف نیز خواهیم داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار