لزوم تسریع عملیات تعریض و ایجاد جاده کناردست سد مخزنی هراز\
  • فرماندار ویژه آمل؛

لزوم تسریع عملیات تعریض و ایجاد جاده کناردست سد مخزنی هراز

  • کد خبر: 2111102947
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1401 - 14:48

فرماندار ویژه آمل بر لزوم تسریع عملیات تعریض در ایجاد جاده کناردست سد مخزنی هراز تأکید کرد. ‎


سید عباس حسینی در نشست تصمیم‌گیری تعریض جاده کناردست سد مخزنی هراز، اظهار کرد: بار ترافیکی یک مسیر ارتباطی در دو مسیر وجود دارد و با کاهش بار ترافیک می توانیم خدمت بزرگی به مردم، هموطنان و گردشگران انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه این مسیر از ورودی سد هراز تا منطقه کلرد از سمت جنوب به شمال اجرایی می‌شود، افزود: با توجه به مدت زمان 10 ساله در ساخت سد هراز، باید پیوست لازم تعریف شود تا در رفت و آمد مردم اختلال ایجاد نگردد.
فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه امیدواریم تعریض این مسیر ارتباطی در آینده نزدیک انجام شده و جاده جدید زیر بار ترافیکی رود، گفت: نباید فعالیت کارگاه های ساخت جاده به هر دلیل متوقف شود.
وی از روند پیشرفت فعالیت پیمانکاران و مسوولان تعریض این مسیر پرتردد ابراز رضایت کرد و گفت: زمانی که همه مسوولان و مدیران بخش دولتی و خصوصی در کنار هم با یک هدف واحد گام بردارند به نتیجه مطلوب و رضایت بخش می‌رسیم و باعث رضایتمندی مردم می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه از دیگر پروژه های در دست اجرا عملیات عمرانی میدان هزارسنگر است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: مردم باید پیشرفت پروژه های عمرانی در سطح شهرها و روستاها را ببینند و با ایجاد امیدآفرینی به مسوولان و مدیران پرتلاش اعتماد کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار