10 طرح توليدي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران افتتاح می شود\
  • همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

10 طرح توليدي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111102940
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1401 - 11:10

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بهره‌برداری 10واحد توليدی و صنعتی جديد در استان، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، ياسر اميني گفت: با برنامه ريزی صورت گرفته، برنامه های ويژه و متفاوتی برای ميزبانی از چهل و چهارمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دارد.
مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بيان داشت: به برکت انقلاب شكوهمند اسلامی، اولين شهرک صنعتی در سال ۱۳۶۹در استان احداث گرديد و تاكنون ۴۰شهرک و ناحيه صنعتی در مازندران ايجاد شده است.
اميني با اشاره به عقب ماندگی شهرکها و نواحی صنعتی مازندران نسبت به سطح کشور افزود: با توجه به تمام شرايط، هم اکنون 1814واحد توليدی بهره‌بردار 86272ميليارد ريال در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمايه‌گذاری کردند.
وی تصريح کرد: همزمان با چهل و چهارمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی 10واحد توليدی در شهرکهای صنعتی بشل سوادكوه شمالي، رستمكلا، ساری، نكا، امامزاده عبداله، بندپي شرقي و ناحيه صنعتی گلوگاه آماده بهره‌برداری و افتتاح می باشند.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بيان اينکه برای ايجاد و راه‌اندازی اين 10واحد جديد در استان، مبلغ 8124ميليارد ريال سرمايه گذاری شده است خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از اين تعداد واحد تولیدی، برای 438نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار