۲۸۱پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران افتتاح می شود\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

۲۸۱پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در مازندران افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111102937
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1401 - 11:54

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه ۲۸۱پروژه عمرانی و محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در استان بهره برداری می شود، گفت: این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی، پل روستایی، سالن ورزشی، خانه محروم، ساماندهی گلزار شهدا و غیره است.


به گزارش استناد نیوز، سردار سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر با اشاره به رویکرد جهاد تبیین، روایت پیشرفت، نمایشش پویایی و سرزندگی نظام انقلاب اسلامی را مسئله مهم دانست و گفت: دشمن برای براندازی نظام مقدس اسلامی تلاش می‌کند درحالی که حضور میلیونی مردم محاسبات دشمن را ناکام می‌گذارد.
وی جهاد تبیین و خدمت رسانی را از مهمترین رویکردها در اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۰ عنوان برنامه به تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در سطوح مختلف در استان طراحی شده است.
وی دیدار دو هزار و ۵۲۷ خانواده شهید، دیدار با ۹۳۲ خانواده ایثارگران، ۴۲۸ ویژه برنامه بزرگداشت شهدا، برپایی هزار و ۲۴۵ مسابقه ورزشی، ۸۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و تبیینی را از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد و گفت: برپایی گشت‌های رضوی و رزمایش از دیگر برنامه‌ها است.
سردار مسلمی با بیان اینکه استقبال از ورود نمادین حضرت امام راحل و رژه موتوری، برپایی کاروان سلام فرمانده در اعزام کاروان‌های راهیان نور، رزمایش گروه‌های جهادی سلامت محور از دیگر برنامه‌ها است، گفت: ارودی راهیان پیشرفت به منظور ایجاد امید و شناخت دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر طرح ها است.
فرمانده سپاه کربلا، غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش سراسری سفیران مهر، المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته، مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت پدران آسمانی، آیین اعتکاف دهه های ۸۰ و نودی،جشنواره فرهنگی و ورزش بسیج طلاب کشور از دیگر برنامه ها است.
وی برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و ملی در عباس آباد، تقدیر از شبانان و گله داران از دیگر طرح ها است.
وی با اظهار اینکه ۲۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در استان بهره برداری می شود، گفت: این پروژه ها شامل آسفالت راه روستایی، پل روستایی، سالن ورزشی، خانه محروم، ساماندهی گلزار شهدا و غیره است.
سردار مسلمی اعتبار طرح های محرومیت زدایی را ۱۶۵ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۲۴ پروژه راه روستایی، ۴۷ مخزن آبرسانی روستایی، ۴۲ کیلومتر لوله گذاری آبرسانی را از جمله طرح ها برشمرد. / منبع: مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار