سرمایه گذاران برای ورود به سیمرغ صف کشیده اند/ سایت اداری به زودی تکمیل می شود\

سرمایه گذاران برای ورود به سیمرغ صف کشیده اند/ سایت اداری به زودی تکمیل می شود

  • کد خبر: 2111102936
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1401 - 07:39

فرماندار شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه سرمایه گذاران برای ورود به این شهرستان صف کشیده اند، گفت: سرمایه گذاران بزرگی در این شهرستان داریم که از جمله آن سرمایه گذاری برای احداث پیست اسب سواری، پرورش اسب و همچنین احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویار است.

 

به گزارش استناد نیوز، محمد حسین ذکریایی شامگاه یک شنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه بزرگترین مجموعه پیست اسب سواری کشور و پرورش اسب های مسابقه در این شهرستان مستقر است، افزود: بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری با سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی در این شهرستان مستقر است.

وی به حضور استاندار مازندران در این مجتمع برای رفع مشکل سرمایه گذار خبر داد و گفت: در بازدیدی که استاندار مازندران از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری  داشت مشکلات  سرمایه گذار مرتفع شد که این موضوع هم می تواند منجر به حضور سرمایه گذاران دیگر در این شهرستان شود.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در سال 91  با دستور رئیس جمهور وقت بخش کیاکلا به شهرستان تبدیل شد، افزود : در بخش سلامت از خدمات بهداشت و درمان محروم بودیم و شبکه بهداشت ما از سیتسم سرمایشی و گرمایشی مناسبی برخوردار نبود اما به لطف دولت سیزدهم و استقرار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شد و امروز در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان علاوه بر داشتن متخصص، سهمیه داروخانه کشیک شب که همانند داروخانه شبانه روزی عمل می کند، را دارد.

ذکریایی نبود اورژانس 115 را یکی از مشکلات مردم این شهرستان اعلام کرد که هم اکنون با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و خیرین این پایگاه در دهه فجر امسال برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم راه اندازی می شود وهمچنین یک دستگاه آمبولانس در این مکان مستقر می شود.

وی در ادامه در خصوص مسکن با اعلام اینکه موتور پیشران تولید مسکن در این 10 سال خاموش بود و اگر کسی می خواست تا خانه ای اجاره کند تقریبا غیرممکن بود، افزود: امروز با تلاش شبانه روزی عملیات اجرایی ساخت 60 واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان سیمرغ آغاز شد. به لطف دولت مردمی، مدیران و نگاه استاندار زمین مهیا شد که امیدواریم تا کمتر از دو سال آینده تحویل مردم شود.

وی در خصوص سایت اداری برای اداراتی که مستاجر و در این شهرستان مستقر نیستند، افزود: باتوجه به اینکه عملیات اجرایی ساخت سایت اداری در سال 94 آغاز شد اما به دلیل طلب پیمانکار و درخواست او برای واگذاری این سایت اداری تاکنون تکمیل نشد اما به لطف الهی و با حمایت معاون عمرانی استاندار مازندران، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیر کل و نگاه جهادی استاندار این مشکل رفع و بنا شد تا پایان فروردین ماه سال آینده این سایت به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان دیگر مشکلات مردم این شهرستان را در راه دسترسی سیمرغ به بهنمیر که در سال گذشته شاهد پنج فوتی بوده ایم، اعلام کرد و گفت: به برکت سفر رئیس جمهور با افتتاح یک فاز، تاکنون  تصادف جرحی در این محور گزارش نشده است. همچنین اصلاح جاده سیمرغ به قائمشهر ، تعریض جاده 4.5 کیلومتری سیمرغ به بابل و احداث پل جدید نجارکلا از  دیگر دغدغه های مردم این شهرستان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار