مدیران چوب لای چرخ سرمایه گذاران نگذارند\

مدیران چوب لای چرخ سرمایه گذاران نگذارند

  • کد خبر: 2111102935
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1401 - 21:20

استاندار مازندران با تاکید بر همکاری مدیران با سرمایه گذار، گفت: از مدیران می خواهم تا چوب لای چرخ فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران نگذارند.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز یک شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیمرغ با بیان اینکه تمام دستگاه های دولتی باید کار فعالین اقتصادی را راه بیاندازند، افزود: مدیران باید به استقبال فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران بروند.

وی با اعلام اینکه بدون تعارف با مدیران برخورد می شود، گفت: از مدیران دستگاه های دولتی می خواهم تا چوب لای چرخ سرمایه گذاران نگذارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم، افزود: امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم لذا باید با همکاری، همدلی و روحیه جهادی بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

حسینی پور در پایان با تاکید براینکه جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ موظف به تشکیل کارگروه است، گفت: باید شهرکهای صنعتی کشاورزی و دهکده های کشاورزی تشکیل دهیم و این دهکده هم باید تبدیل به مقصد گردشگری شود.

در این جلسه عمده مشکلات شهرک صنعتی سنگتاب ؛ سند مالکیت واحد های صنعتی، پل دسترسی به شهرک صنعتی، نبود ماشین آتش نشانی، تامین آب شرب، معضل زباله و فیبرنوری اعلام شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار