مدیران باید به سرمایه گذار احترام بگذارند/ شهرک کشاورزی باید در سیمرغ راه اندازی شود\

مدیران باید به سرمایه گذار احترام بگذارند/ شهرک کشاورزی باید در سیمرغ راه اندازی شود

  • کد خبر: 2111102932
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1401 - 20:14

استاندار مازندران با اعلام اینکه مدیران باید به سرمایه گذار احترام بگذارند، گفت: مدیران ادارات باید به عشق و علاقه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری احترام بگذارند و مشکلات آنان را رفع کنند.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز یک شنبه در جلسه با اقشار و فعالین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه ایام دهه مبارک فجر یاد و خاطره شهیدان و امام  راحل (ره) است، افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای امام راحل (ره) حذف فاصله بین مردم و مسئولین بوده است.

وی با اعلام اینکه مکتب امام راحل (ره) عدالت خواهی بوده، گفت: امام راحل (ره ) در حوزه های مختلف به دنبال اجرای عدالت بوده است .

استاندار مازندران ، افزود: همچنین امام راحل (ره) جدا از نقش سیاسی، یک میراث فکری را به جهانیان هدیه داده است.

** گرایش به کشاورزی در شهرستان سیمرغ مورد توجه قرار گیرد

حسینی پور با اعلام اینکه کشاورزی الویت نخست شهرستان سیمرغ است ، ادامه داد: کشاورزی یک اقتدار ملی است بنابراین اقشار، نخبگان، پیشکسوتان و جوانان باید سهم خود را در این اقتدار مشخص کنند.

وی با بیان اینکه ساختار اداری شهرستان سیمرغ هنوز شکل نگرفته است، افزود: به همین منظور امروز بازدیدی از سایت اداری شهرستان سیمرغ داشته ایم و مقرر شد تا پیمانکار ، پایان فروردین ماه ساختمان را تحویل دهد تا ادارات بتوانند در این مکان مستقر شوند.

استاندار مازندران  ابراز امیدواری کرد تا با مستقر شدن ادارات در این سایت اداری، مدیران دستگاه های اجرایی بتوانند در مسیر پیشرفت و توسعه این شهرستان حرکت کنند.

حسینی پور با تاکید براینکه باید شهرک کشاورزی در سیمرغ راه اندازی شود، گفت: به متقاضیانی که طرح خود را ارائه دهند، دولت نیز تسهیلات در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد.

وی با اعلام اینکه مدیران باید به سرمایه گذار احترام بگذارند، افزود: مدیران ادارات باید به عشق و علاقه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری احترام بگذارند و مشکلات آنان را رفع کنند.

استاندار مازندران همچنین برهماهنگی همه دستگاه های شهرستان تاکید کرد و گفت: هماهنگی همه دستگاه ها در اجرای مصوبات موثر است و هیچ کسی حق ندارد ساز مخالف بزند.

در پایان جلسه استاندار مازندران از اقشار مختلف خواست تا برای رسیدن به رشد و اهداف شهرستانی، مطالبه گر باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار