استاندار مازندران با مدیران استان یکشنبه مهمان مردم سیمرغ است\

استاندار مازندران با مدیران استان یکشنبه مهمان مردم سیمرغ است

  • کد خبر: 2111102927
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1401 - 10:16

حسین شاه پری، با عنوان اینکه مقام عالی دولت در استان در راستای هشتمین سفر شهرستانی فردا یکشنبه در شهرستان سیمرغ حضور پیدا می کند، گفت: در این سفر یک روزه؛ معاونین و مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استان، استاندار مازندران را همراهی می کنند. ‎


به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حسین شاه پری، بازرس و مسئول پیگیری های ویژه استاندار مازندران با عنوان اینکه مقام عالی دولت در استان در راستای هشتمین سفر شهرستانی پس از حضور در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار، چالوس، تنکابن و بخش چهاردانگه شهرستان ساری یکشنبه آتی در شهرستان سیمرغ حضور پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در این سفر یک روزه؛ معاونین و مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استان، استاندار مازندران را همراهی می کنند.
وی ادامه داد :به دلیل اغتشاشات برنامه ریزی شده و طرح و برنامه ریزی دشمن برای بهم ریختن امنیت کشور سفرهای شهرستانی متوقف گردید که فرصتی برای ارزیابی نحوه برگزاری و میزان اجرای مصوبات سفرها ایجاد شد.
این مسئول اضافه کرد :کمیته های ۱۵ گانه سفرهای شهرستانی که دبیرخانه اش در استانداری مازندران مستقر است، می بایست با جدیت بیشتری عمل کند و قول هایی که دستگاه ها می دهند باید عملیاتی شود چرا که این مهم ملاک ارزیابی مدیران است.
وی گفت :اجرای مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اولویت های مهم مدیریت ارشد استان است که مدیران دستگاه های اجرایی به این مهم بخصوص در سفرهای شهرستانی باید توجه ویژه نمایند.
شاه پری، تصریح کرد: جلسه ویژه ای برای پیگیری اجرای مصوبات سفرهای قبلی شهرستانی استاندار مازندران در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و مدیران پیشنهادهای خود را پیرامون این سفر به دبیرخانه سفرهای شهرستانی استانداری اعلام کنند تا در مصوبات این سفر اعمال گردد .
گفتنی است، در این سفر برنامه ریزی شده است تا هر یک از مدیران با حضور در روستاهای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را شناسایی کنند تا مسائل با دستور استاندار؛ در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب؛ حل و رفع شود.
بررسی مسائل مرتبط با حوزه کشاورزی و شیلات، حضور میدانی در روستاها، پروژه‌های نیمه کاره و ... بخشی از مسائل مورد پیگیری در این سفر می باشد.
استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.
شایان ذکر است؛ برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از روستاهای مختلف از جمله برنامه های مقام‌ عالی دولت در مازندران در سفر به سیمرغ است.
گفتنی است؛ مصوبات سفرهای شهرستانی در اسرع وقت به دستگاه ها ابلاغ و با جدیت پیگیری می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار