پالایش مدیران میانی در دستور کار استانداری/ توسعه مازندران با ایجاد اقتدار غذایی\
  • استاندار مازندران در نشست خبری شورای اداری؛

پالایش مدیران میانی در دستور کار استانداری/ توسعه مازندران با ایجاد اقتدار غذایی

  • کد خبر: 2111102925
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1401 - 20:23

استاندار مازندران با اعلام اینکه در بسیاری از مواقع نقش مدیران میانی در یک دستگاه اجرایی بسیار حائز اهمیت و حتی فراتر از مدیرکل است، گفت: لذا پایش مدیران میانی دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است و مدیرانی که کارایی لازم را ندارند باید برکنار و جایگزین شوند.

 ? سامان سوهانیان

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور شامگاه پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه مصرف سوخت استان باید مدیریت شود، افزود: باید از روش های فن آورانه برای مدیریت مصرف استان استفاده کنیم. یکی از مهم ترین راهکارها برای مدیریت مصرف سوخت، ایجاد استاندارد جهانی برای زیرساخت های صنعتی و خانگی است که منجر به کاهش 30 تا 35 درصدی می شود.

وی با اعلام اینکه از مردم به واسطه همکاری در مدیریت مصرف سوخت تشکر می کنم، گفت: تمام تلاشمان را به کارگیری کردیم تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود و تا به این لحظه با تلاش دستگاه های خدمات رسان از کمبود یا قطعی گاز جلوگیری شده است.

استاندار مازندران همچنین از مجموعه صنعتگران، مراکز صنعتی و تولیدی که در مدیریت مصرف گاز همکاری داشته اند قدردانی کرد و افزود: صنعتگران و واحدهای تولیدی در این مدت دچار خسارت و تعطیلی شدند که پیگیر استفاده از تمام ظرفیت های استان برای جبران خسارت آنان هستیم.

حسینی پور از همکاری رسانه ها که در این ایام مردم را به مدیریت مصرف سوخت فرا خواندن، قدردانی و تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار همایش بهره وری نوآور با تلاش معاونت توسعه منابع انسانی و همکاری دانشگاه علوم کشاورزی ، پارک علم و فن آوری و بخشی از مراکز دانش بنیان در سطح این استان برگزار شد، افزود: تنها راهی که می تواند مازندران را در عرصه داخلی و بین المللی معرفی کند،  اقتدار تولید غذا است و این استان باید اقتدارش را با ترویج کشاورزی نوآورانه و مدرن و مبتنی بر فن آوری دانش بنیان ، اثبات کند.

حسینی پور به صادرات محصولات کشاورزی شامل مرکبات و برنج اشاره ای کرد و گفت: این محصولات قدرت بین المللی مازندران را بالا می برد ما برای توسعه نیاز به صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی داریم.

وی به تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی در این مسیر ارزیابی خواهند شد.

حسینی پور با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم برای صادرات دریایی و ریلی را فراهم نماییم، گفت: متاسفانه تا کنون از ظرفیت های سه بندر مهم استان استفاده نشده بود که این بنادر را فعال کرده ایم، در استان کشتی های کانتینر دار و یخچال دار نداشتیم که سفارش ۲ کشتی مجهز را نیز داده ایم.

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه در بسیاری از مواقع نقش مدیران میانی در یک دستگاه اجرایی بسیار حائز اهمیت و حتی فراتر از مدیرکل است، گفت: لذا پایش مدیران میانی دستگاه های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است و مدیرانی که کارایی لازم را ندارند باید برکنار و جایگزین شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار