جلسات باید خروجی مثبت داشته باشد/بیش از یکهزار واحد صنفی در قائمشهر بازدید شد\
  • فرماندار قائمشهر؛

جلسات باید خروجی مثبت داشته باشد/بیش از یکهزار واحد صنفی در قائمشهر بازدید شد

  • کد خبر: 2111102922
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1401 - 15:36

فرماندار قائمشهر ، گفت: جلسات باید خروجی مثبتی داشته باشد تا مردم عملکرد ستاد تنظیم بازار را به عینیت مشاهده کنند.

 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی روز پنج شنبه در جلسه تنظیم بازار با بیان اینکه این جلسات باید خروجی مثبتی داشته باشد تا مردم عملکرد ستاد تنظیم بازار را به عینیت مشاهده کنند، افزود: انجام گشت های مستمر و حضور بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از تخلف عده ای سودجو خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تعزیرات نسبت به قبل شرایط بهتری دارد بنابراین از رئیس تعزیرات حکومتی خواست تا واحد صنفی که به صورت آگاهانه تخلف انجام می دهند با نصب بنر معرفی شوند و همچنین افرادی که ناآگاهانه مرتکب تخلف می شوند، راهنمایی شوند.

فرماندار قائمشهر بازدید های مستمر و شبانه را برای مقابله با قاچاق موثر دانست.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی از بابت کالاهای اساسی در بازار این شهرستان وجود ندارد اما در 2 کالا با افزایش قیمت مواجه بوده  ایم، گفت: براساس نرخ اعلامی چند روز گذشته، قیمت تخم مرغ برای عرضه در سطح بازار به 85 هزار تومان و قیمت خرید مرغ تازه هم به 47 هزار تومان رسیده است.

مجید ابراهیم نژاد با اعلام اینکه در یکماه گذشته یکهزار و 107 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی سطح این شهرستان انجام شده است، افزود: این بازدیدها منجر به تشکیل پرونده 117 مورد شد که این پرونده ها به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان قائمشهر در این جلسه هم از تشکیل 242 پرونده که عمدتا تخلفات گران فروشی و نانوایی های که از تراکنش بالایی برخوردار بوده اند، خبر داد.

حسن جورسرا در پایان از تشکیل 15 پرونده قاچاق در یکماه گذشته خبر داد و گفت: بیشتر این پرونده ها در خصوص چوب آلات، سوخت و لوازم بهداشتی بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار