برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در قائمشهر/ ۱۳۰۰ مددجو کمیته امداد به مشهد مشرف می شوند\

برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در قائمشهر/ ۱۳۰۰ مددجو کمیته امداد به مشهد مشرف می شوند

  • کد خبر: 2111102921
  • چاپ
  • انتشار: 28 دی 1401 - 14:07

مراسم جشن تکلیف فرشتگان فاطمی با حضور 400 دانش آموز دختر 9 ساله روز چهارشنبه در حسینیه ثارالله قائمشهر برگزار شد.

خبرنگار: مونا معینی 

این مراسم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش برگزار شد. 

به گزارش استناد نیوز ، مدیر کل کمیته امداد مازندران در این مراسم ضمن تبریک به دختران به جهت رسیدن به سن تکلیف گفت: یکی از بهترین جشن های عمر دختران جشن تکلیف و رسیدن به سن قانونی انجام تکالیف و فرایض دینی است.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه بحث فرهنگی را یکی از محورهای اصلی فعالیت کمیته امداد اعلام کرد و افزود : ۱۴ هزار دانش آموز و یکهزار و ۵۰۰ دانشجو در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی یکی از برنامه های فرهنگی را اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی برای والدین و دانش آموزان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: امسال ۳ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در این اردوها شرکت خواهند کرد که  یکهزار و ۳۰۰ نفر به مشهد مقدس مشرف می شوند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر از برنامه های آموزش و آگاه سازی بهره مند شدند ، افزود: همچنین ۲ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت از خدمات کانون فرهنگی استفاده می کنند.

حجت الاسلام عالیشاه با اعلام اینکه ۱۱ هزار و ۲۵ نفر از برگزاری مراسم مذهبی طرح فلاح  بهره مند شدند گفت: در طرح مدارس همدل هم ۷۰۰ نفر به صورت رایگان از مدارس غيرانتفاعي مشغول به تحصیل هستند .

مدیر کل کمیته امداد مازندران در پایان از شناسایی یکهزار و ۴۶۷ بی سواد در سطح این استان خبر داد .

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر جمال یعقوبی در این مراسم گفت: با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز برگزار شد که از این تعداد ۱۵۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مراسم جشن عبادت فرشته های فاطمی با حضور آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری. مدیر کل کميته امداد مازندران، فرماندار قائمشهر، رئیس کمیته امداد قائمشهر و مسئولین در ثارالله قائمشهر برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار