نانوایی های که نان باکیفیت به مردم ارائه دهند تشویق می شوند/ نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت هستند\
  • فرماندار قائمشهر؛

نانوایی های که نان باکیفیت به مردم ارائه دهند تشویق می شوند/ نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت هستند

  • کد خبر: 2111102917
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1401 - 15:18

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه نانوایی های که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند، تشویق خواهند شد، گفت: باید در جهت جلب رضایت عمومی در حوزه کمیت و کیفیت نان تلاش کنیم.

 

خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز سه شنبه در بازدید از اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان قائمشهر؛ صف های طولانی نانوایی ها در ساعت های مختلف را غیرعادی تلقی کرد و افزود: مردم نباید در سرما برای تهیه نان ساعت ها در صف منتظر بمانند.

وی با اعلام اینکه فعالیت بعضی از نانوایی ها در زمینه ساعت کاری ابلاغ شده رعایت نمی شود، گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی ها با دقت بیشتری انجام شود.

فرماندار قائمشهر بر لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایی ها تاکید کرد و گفت: با هرگونه اخلال در ساعت کاری و کیفیت نان برخورد قانونی خواهد شد.

مولایی در پایان با اشاره به اینکه اگر نانوایی نان باکیفیت به فروش برساند تشویق خواهد شد، افزود: نانوایی ها باید ارائه نان باکیفیت به مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

12 واحد خبازی در قائمشهر که از کیفیت آرد گله مند بودند، آرد آنان تعویض و آرد باکیفیت تحویل گرفتند.

این دیدار که به همراهی معاونین فرماندار با حضور در اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان صورت گرفت ، ضمن بررسی توزیع متوازن آرد و مشکلات خبازان بر دوگانه سوز شدن تمام نانوایی ها تاکید شد.

فرماندار



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار