عملیات اجرایی خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر تا پایان امسال آغاز می شود\

عملیات اجرایی خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر تا پایان امسال آغاز می شود

  • کد خبر: 2111102912
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1401 - 09:17

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه عملیات اجرایی خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر تا پایان امسال آغاز می شود، گفت: این طرح در مرحله تهیه اسناد و انتخاب پیمانکار است که با اجرایی شدن آن، شاهد فشار متعادل و مطلوب آب شرب در سطح این شهر خواهیم بود.

 

خبرنگار: مونا معینی

دکتر مصطفی زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: با پیگیری های به عمل آمده و بازدیدهای مدیر عامل آب و فاضلاب کشور، معاونین، رئیس جهاد آبرسانی وزارت نیرو؛ طرح خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر در لیست پروژه های اضطراری وزارت نیرو قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی خطوط آبرسانی شبکه اصلی شهر قائمشهر تا پایان امسال آغاز می شود، گفت: این طرح در مرحله تهیه اسناد و انتخاب پیمانکار است .

مدیر امور آب و فاضلاب قائمشهر این پروژه را شامل طرح های تعویض لوله گذاری به طول 17 کیلومتر و در سایزهای 1200، 800، 600 و 400 میلی متر، بهسازی ایستگاه پمپاژ مرکزی قائمشهر جهت افزایش پمپاژ به میزان 400 لیتر برثانیه، احداث مخزن 10 هزار متر مکعب جهت افزایش حجم مخزن ذخیره شهرستان اعلام کرد.

زمانی گفت: عملیات اجرایی این طرح با اعتبار 120 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب قائمشهر با اجرایی شدن این طرح شاهد فشار متعادل و مطلوب آب شرب در سطح این شهر خواهیم بود.

وی در پایان با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افزایش بهره وری مخزن آب شهر قائمشهر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: با افتتاح این طرح، 60 درصد معادل 21 میلیون لیتر به حجم ذخیره آب شهرستان اضافه می شود.

شهرستان قائمشهر دارای 95 هزار و 780 اشتراک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار