بیمارستان های مازندران به سوخت جایگزین مجهز شدند\

بیمارستان های مازندران به سوخت جایگزین مجهز شدند

  • کد خبر: 2111102909
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1401 - 13:18

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه امروز هیات رییسه دانشگاه گفت واحد های اداری دانشگاه باید با یک سوم پرسنل در محل کار حضور یابند.

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه امروز هیات رییسه دانشگاه، ضمن تشریح آخرین وضعیت گرمایشی و انرژی و مصرف سوخت در مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان، نسبت به تهیه و ذخیره سازی سوخت جایگزین در تمام بیمارستان های استان تاکید کرد و تصریح کرد؛ اکثر بیمارستان ها سوخت لازم برای گرمایش طی دوهفته را در شرایط سخت دارند.

دکتر فرهاد غلامی تاکید کرد؛ در صورت تعطیل نشدن ادارات از سوی کمیته اضطرار استان، واحدهای اداری دانشگاه باید با یک سوم پرسنل در محل کار حضور یابند و مدیران مربوطه در خصوص انجام هماهنگی های لازم در زمینه نحوه حضور همکاران با در نظر گرفتن مدیریت مصرف سوخت و انرژی در محل کار اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر سید حبیب کاظمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گزارشی از پروژه های قابل افتتاح دانشگاه در دهه فجر ارائه داد و با اعلام اینکه ۱۵پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر بهره برداری می شود از  ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی رازی قایم شهر بعنوان یکی از پروژه های بزرگ کشوری در این برنامه ها یاد کرد.

 دکتر اسماعیل اکبری رییس دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده های آمل و  پردیس خودگردان این شهرستان ، در خصوص روند ادامه کار ساختمان شماره ۲ پردیس خودگردان آمل مطالبی بیان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار