خیرین حوزه سلامت در قائمشهر تجلیل شدند\

خیرین حوزه سلامت در قائمشهر تجلیل شدند

  • کد خبر: 2111102901
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1401 - 18:25

خیرین حوزه سلامت قائمشهر روز دوشنبه با حضور فرماندار قائمشهر و مسئولین در فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند .

 

به گزارش استناد نیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر در این مراسم سلامت را عامل رشد و توسعه هر کشور اعلام کرد و گفت: این موضوع به منصه ظهور نمی رسد مگر آنکه احاد مختلف جامعه در آن مشارکت داشته باشند.

دکتر نصرالله رشیدی با اعلام اینکه طرح تحول سلامت در سال 95 در شهرستان قائمشهر آغاز شد، گفت: این طرح به صورت سالانه در حال برگزاری است.

وی از جمله اقدامات عمرانی سلامت که در حال اجرایی شدن است را مرکز پنج شهری، مرکز جامع سلامت روستایی قراخیل، پایگاه اورژانس 115، پایگاه اورژانس چمازکتی و مرکز تشخیص و درمان بیماری های کلیوی با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی اعلام کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر از جمله فعالیت های عمرانی با همکاری و مشارکت خیرین سلامت را ساخت مرکز هفت شهری، ساخت مرکز روستایی بالالموک، ساخت پایگاه پنج و 3 شهری و غیره اعلام کرد.

دکتر رشیدی در پایان مشکلات الویت دار در حوزه سلامت را هم بیماری غیرواگیر از جمله (دیابت، فشار خون و غیره) ، جمع آوری سگ های بلاصاحب و حفظ کلر باقیمانده در آب شرب روستای تحت پوشش اعلام کرد.

فرماندار قائمشهر هم در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر در دولت نهم آغاز شد، گفت: عملیات ساخت این پروژه با کندی در حال اجرا بود که با پیگیری های انجام شده هم اکنون این طرح مراحل پایانی خود را طی می کند. 

به گفته جواد مولایی بیمارستان جایگزین 300 تخت خوابی رازی قائمشهر در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد تا مردم از خدمات درمانی بهره مند شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران در حوزه سلامت از کشورهای پیشرو در جهان است، افزود: در شرایط سخت کرونایی هنگامی که کشورهای دیگر واکسن کرونا را از ملت ایران دریغ می کردند اما دانشمندان و شرکت های داخلی ما توانستند نسبت به تولید واکسن کووید 19 اقدام کنند که این نشان از توانمندی های آنان است.

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه موج جدید همه گیری بیماری کووید 19 در برخی از کشورها آغاز شده است، گفت: باید همه دستگاه ها به حالت آماده باش باشند.

مولایی در پایان با اشاره به اینکه خیرین مجاهدین فی سبیل الله هستند، گفت: کار خیر باعث ایجاد حس شادی بیشتر در فرد نیکوکار می شود. کار خیر بسیار مقدس است وقتی انسان کار نیکی انجام می دهد مورد لطف ایزد الهی قرار می گیرد.

در پایان برخی از خیرین به بیان مشکلات خود پرداختند.

فرمانداری خیرین سلامت



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار