50 فرصت سرمایه گذاری در قائمشهر شناسایی شد\

50 فرصت سرمایه گذاری در قائمشهر شناسایی شد

  • کد خبر: 2111102898
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1401 - 15:08

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه تاکنون 50 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های میراث فرهنگی، صعنت، شهرداری ها، شیلات، جهاد این شهرستان احصا شده است، گفت: یقینا تا قبل از برگزاری همایش به تعداد این فرصت های سرمایه گذاری اضافه می شود.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی روز دوشنبه در جلسه فرصت های سرمایه گذاری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: همایش فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ 6 بهمن ماه با حضور سرمایه گذاران، مدیران کل، و استاندار مازندران به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون 50 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف این شهرستان احصا شده است، گفت: یقینا تا قبل از برگزاری همایش به تعداد این فرصت ها اضافه می شود.

فرماندار شهرستان قائمشهر تصریح کرد: برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری می تواند فرصت های جدید سرمایه گذاری را در این شهرستان تبیین کند.

مولایی در پایان  اشتغال و سرمایه گذاری را مهم ترین دغدغه اعلام کرد و افزود: اشتغال و سرمایه گذاری به مهم ترین دغدغه استان و شهرستان ها تبدیل شده است بنابراین باید تمام توانمان را برای کمک به این موضوع بگذاریم.

نشایی مقدم مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این جلسه با بیان اینکه تاکنون در 5 شهرستان 28 طرح احصا شده است، گفت: در شهرستان قائمشهر هشت طرح، سوادکوه چهار طرح، سوادکوه شمالی 3 طرح، جویبار 7 طرح و سیمرغ هم 6 طرح معرفی شده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران در این جلسه، افزود: تاکنون در 5 شهرستان 13 طرح احصا شده است.

علیپور با اعلام اینکه در شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار 6 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد، گفت: 13 درصد از اراضی صنعتی استان مازندران در این شهرستان ها واقع شده است.

وی با بیان اینکه 20 درصد از واحدهای صنعتی استان مازندران در این شهرستان ها واقع شده است، افزود: یک پنجم واحدهای صنعتی استان در این شهرستان ها مستقر است.

در حوزه شیلات 10 طرح فرصت سرمایه گذاری احصا شده است که با این طرح ها می توان برای 345  نفر اشتغال ایجاد کرد.

در حوزه صنعت برای پنج شهرستان 40 طرح سرمایه گذاری و در حوزه آب هم 85 طرح احصا شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار