ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در قائمشهر برگزار می شود\

ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در قائمشهر برگزار می شود

  • کد خبر: 2111102897
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1401 - 13:40

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری مازندران با اعلام اینکه ششمین همایش فرصت سرمایه گذاری این استان  در  ناحیه قائمشهر برگزار می شود، گفت: این همایش با همکاری شهرستان های سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی  در 6 بهمن ماه به میزبانی شهرستان قائمشهر برگزار می شود.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، سید رحیم بخشی روز دوشنبه در جلسه فرصت های سرمایه گذاری که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه در اجرای دستور استاندار مازندران همایش فرصت های سرمایه گذاری از نیمه دوم امسال آغاز شد، افزود: این همایش در هفت ناحیه و 22 شهرستان در سطح استان در حال برگزاری است که ششمین همایش در شهرستان قائمشهر برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون درشهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ 150 فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف احصا شده است، گفت: پیش بینی می کنیم تا قبل از برگزاری این همایش، تعداد فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان ها به 300 فرصت ارتقاء یابد.

مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران با بیان اینکه علاوه بر برگزاری این همایش، یک همایش سراسری دیگر هم برگزار خواهد شد، افزود: همایش فرصت های سرمایه گذاری در سال آینده هم به منظور معرفی دقیق توانمندی ها برای حضور سرمایه گذاران در چهارچوب قوانین و مقررات برگزار می شود.

بخشی با  اعلام اینکه در این همایش سرفصل هایی اعم از واحدهای راکد، نیمه تمام، فرصت های جدید در بافت و خارج از شهرک ها مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: همچنین در این همایش موانع ها برای صدور مجوز، استعلام و غیره با کمک مدیران کل مربوطه احصاء، بررسی و اقدامات موثری برای رفع آنها انجام می شود.

مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران در پایان با اشاره به اینکه استاندار مازندران به منظور پیگیری شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری علاوه بر شورای گفت و گو و شورای تسهیل؛ ستاد عالی رشد را هم تشکیل داده است، گفت: این جلسات به صورت هفتگی با حضور استاندار مازندران در حال برگزاری است تا مشکلات سرمایه گذاران تعیین و تکلیف و  برطرف شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار