باید فرش قرمز برای فعالان اقتصادی پهن شود\
  • نماینده مجلس؛

باید فرش قرمز برای فعالان اقتصادی پهن شود

  • کد خبر: 2111102889
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1401 - 12:23

نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه فرش قرمز پهن کردن برای فعالان اقتصادی باید هنر مدیران باشد، گفت: نه اینکه با نه گفتن و معطل نگه داشتن سرمایه گذار زمینه عقب ماندگی مازندران تداوم یابد.


به گزارش استناد نیوز، علی اصغر باقرزاده روز پنجشنبه در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران در بابل افزود: معطلی فعالان اقتصادی در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری به هیج عنوان زیبنده استان نیست و باید این دور باطل هرچه سریع تر برچیده شود.
وی ادامه داد: مازندران به ویژه شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار ظرفیت های شگفت انگیزی در اجرای طرح های سرمایه گذاری دارند که باید این منابع و استعدادها بیش از پیش به فعالان اقتصادی معرفی شود.
نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مازندران را واحد ببینیم و نباید برای حضور یک سرمایه گذار در یک یا چند شهرستان اقدام کرد و تفکر جزیره‌ای ای داشته باشیم و برای توسعه استانی با صلابت و دارای پشتوانه اقتصادی قوی از شرق تا غرب مازندران تلاش کنیم.
باقرزاده افزود: باید فضا را برای میدان داری بخش خصوصی در اقتصاد مازندران بیش از پیش باز کرد چراکه فعالان اقتصادی در زمان حاضر سربازان پیاده نظام جنگ اقتصادی هستند.
وی در پایان ، گفت: فرش قرمز پهن کردن برای فعالان اقتصادی باید هنر مدیران باشد نه اینکه با نه گفتن و معطل نگه داشتن سرمایه گذار زمینه عقب ماندگی مازندران تداوم یابد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار