اتصال ارتباط 4 دهیاری به شبکه دولت الکترونیک/ دهیاری ها به شبکه دولت متصل شوند\

اتصال ارتباط 4 دهیاری به شبکه دولت الکترونیک/ دهیاری ها به شبکه دولت متصل شوند

  • کد خبر: 2111102888
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1401 - 11:41

فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه چهار دهیاری این شهرستان به شبکه دولت متصل هستند، گفت: باید تمامی دهیاری های قائمشهر به شبکه دولت متصل شوند چرا که سبب سرعت بخشی به امور مردم می شود.

 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی روز پنج شنبه در نشست با دهیاران که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد، افزود:  از میان 110 روستای بخش مرکزی که دارای دهیاری می باشند در ابتدا  اقدامات لازم برای 50 روستا انجام شد اما به دلیل پیگیری نکردن دهیاران، هم اکنون چهار روستا به شبکه دولت متصل هستند.

وی با اعلام اینکه از لحاظ وسعت شهرستانی در رتبه پایانی استان هستیم، گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای اتصال به شبکه دولت در 45 روستا آماده است بنابراین از دهیاری ها می خواهم تا این موضوع را با حساسیت خاص اقدام تا بتوانیم در 10 روز آینده شاهد شبکه دولت الکترونیک در سطح این روستاها هم باشیم.

فرماندار شهرستان قائمشهر ، افزود: اتصال دهیاری ها به شبکه دولت باعث کاهش تردد دهیاران به شهرها برای انجام مکاتبات اداری و صرفه جویی در هزینه می شود.

مولایی در ادامه توجه به روستاها را از راهبردهای اصلی دولت و استاندار اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت حفظ روستاها باید برای تقویت، ارتقاء و توسعه روستایی تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه 85 درصد از اعتبارات شهرستانی را به روستاهای سطح این شهرستان اختصاص داده ایم، افزود: همچنین تمام تلاشمان را به کارگیری می کنیم تا از اعتبارات ملی برای عمران و آبادانی توسعه روستایی استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه بوم گردی در روستاهای شهرستان قائمشهر مغفول مانده است، گفت: برغم همه زیبایی های خدادادی در سطح روستاها اما متاسفانه بوم گردی مغفول مانده است بنابراین اگر سرمایه گذاری بتواند طرحی را در روستا اجرا کند، می تواند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کند.

مولایی در پایان با اشاره به اینکه دهیاری ها باید عملکرد خود را به گوش مردم برسانند، گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام الله دهه مبارک فجر، از دهیاری ها می خواهیم تا عملکرد های خود را به گوش مردم برسانند چرا که این امر در آرامش فضای جامعه موثر است.

دهیاری ها به شبکه دولت متصل شوند

بخشدار مرکزی قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه تا قبل از 22 بهمن ماه دهیاران باید کاغذ را از سیستم اداری جمع کنند، گفت: از دهیاران می خواهم تا در طرح  اتصال به شبکه دولت الکترونیک همکاری کنند.

سجاد رحیمی بیان کرد: سامانه مکاتبات اداری یکی از کاربردی ترین و مهمترین سامانه برای دهیاری ها است که با اتصال به شبکه دولت قادر به انجام مکاتبات اداری با ادارات هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه از دهیاران می خواهم تا در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشند، افزود: دهیاران باید روحیه انتقاد پذیر داشته باشند و با خوش رویی و سعه صدر با مردم رفتار کنند.

بخشدار مرکزی قائمشهر در پایان بر لزوم بودجه بندی سال آینده در مهلت قانونی تاکید کرد و گفت: باتوجه به مهلت قانونی دهیاری ها تا پایان دی ماه سال جاری جهت پیشنهاد بودجه سال آینده اقدام و از کپی کردن از یکدیگر هم به شدت پرهیز کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار