انتقام از نامزد سابق با انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام\

انتقام از نامزد سابق با انتشار تصاویر خصوصی در اینستاگرام

  • کد خبر: 2111102885
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1401 - 15:59

پسر بهشهری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در اینستاگرام کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز ، رئیس پلیس فتا مازندران گفت: درپی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا شهرستان بهشهر و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی‌اش در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب برهم زدن آرامش روحی و روانی وی و خانواده‌اش شده است، پرونده‌ای ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سامع خورشاد افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس فتا بهشهر مشخص شد متهم نامزد سابق وی بوده است.

او گفت:متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه کرده که سبب هتک حیثیت وی شد که در نهایت با هماهنگی مقام قضائی این مجرم سایبری به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل داده شد.

سرهنگ خورشاد افزود: متهم دستگیر شده ابتدا در بازجویی‌های اولیه و فنی مأموران پلیس قصد انکار جرم خود را داشت که پس از مشاهده مدارک مستدل و غیرقابل‌انکار، ضمن اقرار به عملش بیان کرد از مدتی قبل با شاکیه به قصد ازدواج ارتباط داشتم ولیکن وی بدون دلیل خاصی ارتباطش را با من قطع کرد و دیگر جوابگوی تماس‌هایم نبود و من نیز به قصد انتقام‌جویی صفحه‌ای در اینستاگرام برای وی ایجاد نمودم و تمام تصاویری که از شاکیه داشتم را منتشر کردم.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: دلیل اینکه مجرمین یا کاربران فضای مجازی خیلی راحت‌تر از فضای حقیقی اخلاقیات را زیر پا می‌گذارند، پنهان شدن در قالب هویت‌های مجازی است، این افراد معمولا گمان می‌کنند در صورت شکستن خطوط قرمز اخلاقی و اجتماعی، مورد مؤاخذه، سرزنش و یا مجازات قرار نمی‌گیرند، بنابراین پلیس فتا مطابق با قانون با هرگونه هنجارشکنی و مزاحمت در فضای سایبر برخورد کرده و در این خصوص هیچگونه ملایمتی نخواهد داشت. منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار