سرعت بخشیدن به پروژه ها الویت است/ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران برای رونق گردشگری روستایی\

سرعت بخشیدن به پروژه ها الویت است/ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران برای رونق گردشگری روستایی

  • کد خبر: 2111102883
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1401 - 14:20

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ها از الویت است، گفت: تلاش ما، اتمام پروژه های نیمه تمام است بنابراین باید از اعتبارات ملی و شهرستانی حداکثر استفاده را ببریم .

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز ، جواد مولایی روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: همه مدیران باید تلاش ویژه ای برای جذب اعتبارات ملی داشته باشند و بایستی پیگیری جذب اعتبارات در الویت فعالیت های مدیران باشد.

وی با اعلام اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید برنامه توسعه را مطالعه کنند، گفت:باید از هم اکنون به فکر بودجه سال آینده باشیم و از ظرفیت نمایندگان مجلس در این زمینه استفاده کنیم .

فرماندار قائمشهر از احداث ساختمان تامین اجتماعی شعبه ۲ در این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور آسفالت سطح این شهرستان، قول بیش از یکهزار تن قیر یارانه ای را گرفته ایم.

مولایی در پایان در خصوص حمایت از سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری و تفریحی روستایی گفت: هر سرمایه گذاری که بتواند یک مجموعه تفریحی و گردشگری در روستا احداث کند می تواند از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر در این جلسه با بیان اینکه ۲ پروژه بهداشتی در حال ساخت است، افزود: مرکز شماره پنج شهری و قادیکلا با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

دکتر رشیدی در پایان میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این دو طرح را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار، این طرح ها  تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار