مصرف بیش از ۳۰۰ تن آسفالت برای ترمیم معابر شهری ساری\

مصرف بیش از ۳۰۰ تن آسفالت برای ترمیم معابر شهری ساری

  • کد خبر: 2111102856
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1401 - 11:29

واحد دفتر فنی شهرداری منطقه 2 ساری طی یک ماه گذشته با استفاده از 333 تن آسفالت اقدام به ترمیم معابر و بلوارهای این منطقه کرده است.

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، توسعه زیرساخت‌های شهری در جهت خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان ساری از اولویت‌های کاری شهرداری ساری محسوب می‌شود و این شهرداری تلاش می‌کند با اجرای عملیات عمرانی متوازن رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم کند.

اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت با صرف 333 تن آسفالت در کوچه اندیشه واقع در بلوار آزادی، خیابان رفاه، پاسگان جنگل، کوچه کاج واقع در اصحاب 23، خیابان شهید آملی، عبوری 17، ابتدای قُرق، میدان ساری کنار، ابتدای خیابان دولت، بلوار دانشجو، کوچه شهید ذراری واقع در خیابان ملت، بلوار آزادی روبروی پزشکی قانونی ازجمله اقدامات این شهرداری در این مدت بوده است.

توزیع متوازن امکانات و ارائه خدمات مطلوب یکی از رویکردهای مهم این شهرداری محسوب می‌شود ازاین‌رو تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات یکسان در راستای مطالبات و نیازمندی‌های ساکنان این منطقه گام بردارد.

شهرداری منطقه دو با تمام ظرفیت درون‌سازمانی خود، تعهد و پشتکار کارکنان حوزه فنی و عمرانی در پیشبرد اهداف شهرداری منطقه که همان آسایش و کسب رضایتمندی شهروندان است، حداکثر تلاش و ممارست خویش را بکار می‌گیرد تا در کمترین زمان ممکن دستیابی به شهری ایده آل که شایسته شهروندان فهیم ساروی باشد، فراهم شود.

همچنین دفتر فنی شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی ساری نیز باهدف بهسازی معابر شهری و رفاه حال شهروندان عملیات روکش آسفالت کوچه‌های فرهنگ 32، 36، 38 به مساحت 950 مترمربع را در سطح معابر این منطقه اجرا کرد.

اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری معابر ازجمله اولویت‌هایی است که معاونت فنی و عمرانی شهرداری بافت کهن در دستور کار خود قرار دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار