بخش جدید اورژانس بیمارستان امام (ره) ساری افتتاح شد\

بخش جدید اورژانس بیمارستان امام (ره) ساری افتتاح شد

  • کد خبر: 2111102839
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1401 - 17:32

بخش های جدید اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری با اعتباری حدود 80 میلیارد تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، فرماندار ساری و مسولان استانی افتتاح شد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، بخش‌های جدید اورژانس مامایی، اورژانس حاد ۲ و سی تی اسکن اورژانس عدالت مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری در مراسمی افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه این مراسم با قدردانی از آقای حاج قربان خانی خیر گرانقدر و تیم خیرین سلامت استان که با حمایت‌ها و زحمات ویژه فضایی مطلوب برای بیماران مهیا کنند گفت: نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان هزینه برای ساخت و تجهیز این بخش‌های جدید از اورژانس بیمارستان انجام شد.
دکتر فرهاد غلامی با بیان این تلاش کردیم تا اورژانس بیمارستان‌های استان از نظر تجهیزات به شرایط بسیار مطلوب برسد افزود: با حمایت و کمک خیرین عزیز سلامت سایر بخش‌های بیمارستان‌ها نیز توسعه یابد تا بتوانیم بهترین و مطلوب‌ترین خدمات پزشکی و درمانی را که در حق مردم و شان آنان است ارائه دهیم.
نوبخت فرماندار ساری نیز با بیان اینکه زحمات خیرین در ذهن و ضمیر مردم باقی می‌ماند و هیچ گاه فراموش نمی‌شود افزود: حضور و تلاش خیرین در تاریخ ماندگار است.
وی همچنین از خدمات و زحماتی که کادر درمان در دوران پاندمی کرونا متحمل شدند قدردانی کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار