۴۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد\
  • مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران؛

۴۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد

  • کد خبر: 2111102836
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1401 - 11:18

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به همت داوطلبان این جمعیت ۴۵۰۰ سبد معیشتی از دو سال گذشته تاکنون در میان اقشار نیازمند و آسیب پذیر استان توزیع شد.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، غلامعلی فخاری با بیان این مطلب، افزود: اجرای ۱۰۹ طرح داوطلبی، ۸۹ کاروان سلامت، مشارکت در برنامه نذر آب ۵، برپایی ۱۶۵ چادر سلامت، انجام ۴۰۹ فعالیت داوطلبی، اهدای ۵۷۵۶ واحد خون و توزیع ۴۵۶۴ سبد معیشتی از دیگر خدمات داوطلبان هلال احمرمازندران در دو سال گذشته بود.
او با اشاره به احداث ۴ پایگاه خیرساز که داوطلبان عضوهلال احمر استان هم زمین این پایگاه‌ها را اهدا و هم هزینه ساخت این پایگاه‌ها را تقبل کردند گفت: راه اندازی ۳۱۰ خانه هلال و مدیریت بحران روستایی در استان ظرفیت بسیار مهمی در راستای افزایش تاب آوری در بلایا و حوادث است که با مشارکت فعال داوطلبان اجرایی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نقش و تاثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر، نقشی سازنده، معنوی، امیدبخش و گره گشا توصیف کرد و افزود: تجربه ثابت کرده است در مواقع بحران و اضطرار هر جا که دست یاری به سوی داوطلبان دراز کردیم، حماسه‌ای عظیم از مودت و هم افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار