۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کار‌های خرد پرداخت شد\
  • مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران؛

۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کار‌های خرد پرداخت شد

  • کد خبر: 2111102818
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1401 - 11:12

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کار‌های خرد خبر داد.

 

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز، محمد رضا حاتمی در نشست هم اندیشی جهاد تبیین و امیدآفرینی که همزمان با سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده برگزار شد، با بیان اینکه صندوق کارآفرینی حامی کسب و کار‌های خرد است، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دولت سیزدهم تصویب شده و میزان تسهیلات پرداختی به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

او با اشاره به اینکه نشست‌های مناسبی با مسئولان بسیج در دستور کار داریم و با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حال شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای استان هستیم، افزود: ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده که در اجرای این طرح ۴۰۰ روستا تحت حمایت قرار گرفته اند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد در برنامه کاری صندوق قرار دارد، گفت: همکاری با بسیج علمی، ادارات، کشاورزی در برنامه کار قرار دارد و برنامه داریم که روستا‌های استان به لحاظ اقتصادی توسعه پیدا کند.

حاتمی افزود: احیا کسب و کار‌های مولد مانند نوغانداری در برنامه کاری صندوق کار آفرینی قرار گرفته است و در بابل به دنبال احیا آن هستیم./ منبع صدا و سیما مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار