جاده های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند\

جاده های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

  • کد خبر: 2111102814
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1401 - 14:17

رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: هم اکنون جاده‌های کوهستانی کندوان ،هراز ، سوادکوه و کیاسر برفی و لغزنده است.

به گزارش روز یکشنبه استناد نیوز . هاشمی با بیان این مطلب افزود: با توجه به بارش برف، همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر استان الزامی است.

او گفت: توصیه می‌شود رانندگان قبل از حرکت و مسافرت، وضعیت ایمنی خودرو شامل سالم و آج‌دار بودن لاستیک ها، سالم بودن برف پاک کن، چراغ‌های جلو و عقب وسیله نقلیه و سیستم گرمایشی خودرو را کنترل و پس از اطمینان از سالم بودن آن ها، حرکت کنند.

هاشمی ادامه داد: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها فاصله طولی بین خودرو‌ها را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱  و سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار