توجه به مفاهمیم قرآنی در کتاب درسی گنجانده شود\
  • نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛

توجه به مفاهمیم قرآنی در کتاب درسی گنجانده شود

  • کد خبر: 2111102805
  • چاپ
  • انتشار: 11 آذر 1401 - 11:28

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه توجه به مفاهیم قرآنی باید در کتاب درسی گنجانده شود، گفت: باید همه دستگاه های آموزشی و فرهنگی از دانشگاه گرفته تا مدارس توجه به مفاهیم قرآنی را در کتاب های درسی قرار دهند چرا که قرآن کتاب زندگی، سعادت و نقشه راه صحیح زندگی است.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، آیت الله علی معلمی روز جمعه در هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی که در مصلی قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه اگر بشریت در سایه آیات الهی زندگی می کرد جامعه نورانی بود، افزود: متاسفانه امروزه دشمن از طریق فضای مجازی نسل جوان را مورد هجمه قرار داده است و می خواهد از هر فرصتی برای مسموم کردن افکار آنان استفاده کند.

وی با تاکید براینکه توجه به مفاهیم قرآنی باید در کتاب درسی گنجانده شود، گفت: باید همه دستگاه های آموزشی و فرهنگی از دانشگاه گرفته تا مدارس توجه به مفاهیم قرآنی را در کتاب های درسی قرار دهند چرا که قرآن کتاب زندگی، سعادت و نقشه راه صحیح زندگی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه هرچهقدر جامعه و نسل جوان ما به قرآن و مفاهیم این کتاب نورانی نزدیک تر شود، عزت مند تر خواهد شد، افزود: تمسک به قرآن نجات بخش راه زندگی است.

آیت الله معلمی در پایان با اشاره به اینکه اگر نسل جوان از فرهنگ و معارف قرانی بهره مند نشوند، خسارت به بار خواهد آمد، گفت: هر چهقدر  این نسل به فرهنگ و ادبیات قرآنی آشناتر شوند، بنیه علمی آنان هم تقویت خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار