حدود 300 میلیارد تومان برای تکمیل پایانه صادراتی ماهیان خاویار در جویبار نیاز است\

حدود 300 میلیارد تومان برای تکمیل پایانه صادراتی ماهیان خاویار در جویبار نیاز است

  • کد خبر: 2111102790
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1401 - 13:44

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: برای تکمیل مجموعه فرآوری و پایانه صادراتی پرورش ماهیان خاویاری در جویبار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دولت برای تامین این میزان نقدینگی اقدام خواهد کرد.


به گزارش استناد نیوز، محسن رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یک مجموعه پرورش ماهیان خاویاری در جویبار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تکمیل زنجیره فرآوری ماهیان خاویاری برای توسعه صادرات در کشور اجتناب ناپذیر است و برای تحقق این امر به طور حتم دولت حمایت بی حد و حصری از مجموعه های از این دست خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری یکی از مهم ترین پایگاه های تولید محصولات صادراتی در کشور است که برای افزایش تولید در این مجموعه ها برنامه داریم.
معاون اقتصادی رییس جمهور تصریح کرد: برای تکمیل مجموعه فرآوری و پایانه صادراتی پرورش ماهیان خاویاری در جویبار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دولت برای تامین این میزان نقدینگی اقدام خواهد کرد.
وی گفت: دولت سیزدهم در کنار افزایش تولید به رونق صادرات در کشور هم توجه دارد و تجارت کالاهای راهبردی و لوکس با تلاش مضاعف دولت و بخش خصوصی در گام اجرایی قرار خواهد گرفت./منبع ایرنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار